  • 21. Data: 2003-11-05 13:24:29
    Temat: Re: Gadu gadu
    Od: "Bipo" <b...@o...pl>

    > Jeśli z "dogłębnej" analizy postów (szerszenia i mojego) nie potrafisz
    tego
    > sam wywnioskować to znaczy że ..nie o Tobie;)

    Ostatnio stało się bardzo modne słowo analiza :),
    każdy coś analizuje i wydaje mu się że zbliży się
    do wielkiego świata, bo to tak mądrze brzmi :))).
    No ale niech Ci będzie, właśnie po analizie
    postów (szczególnie Twoich) i to nie tylko w tym wątku,
    pojawiły się moje wątpliwości i stąd to pytanie.
    Hmm, ale teraz rozwiałeś moje wątpliwości zupełnie,
    pośrednio (zapewne nieświadom) odpowiadając
    na moje pytanie :))).

    Pozdrawiam
    Bipo