  • 11. Data: 2003-11-04 20:40:35
    Temat: Re: Gadu gadu
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:3MTpb.177765$vL1.2142615@news.chello.at

    > chyba jednak nie do konca ;) numer gg i ip nie sa ze soba powiazane na
    > stale, sa powiazane chwilowo w momencie polaczenia i mozna to sprawdzic
    > albo w momencie rozmowy przez programy juz opisane i kilka innych, albo
    > w logach na serwerze gg przez ich admina
    >
    > no chyba ze wlasnie o to ci chodzilo tylko kiepsko sie wyraziles

    Na pewno nie tylko "nie do końca". Ja tylko sobie "jaja robiłem".
    (jak Leszek)
    IP nie ma nic wspólnego z nadawanym numerem GG. Po prostu
    pytanie było nie dość, że wybitnie "NTG" to jeszcze głupie więc
    i odpowiedź nie odbiegała poziomem... :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    ...piszę do Ciebie tych kilka linijek żebyś wiedział, że do Ciebie piszę,

  • 12. Data: 2003-11-04 20:51:24
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w
    wiadomości news:bo9240$cj8$1@news.onet.pl

    > mozna, ale nie ma to sensu, bo:
    > 1) uzytkownik musi byc niewidoczny/dostepny i musi Cie miec na liscie
    > kontaktow

    Czyli prościej mówiąc musi mieć włączone GG i mieć Cię
    na wspomnianej liście.

    > 2) musi miec polaczenie p2p

    Musi gdyż tylko w tym wypadku oba komputery rozmówców
    są *bezpośrednio* połączone co umożliwia odczytanie IP.

    > 3) nie moze byc za NATem

    To się ściśle wiąże z pkt. 2 (p2p). Gdy jesteś za NAT'em to
    nie masz "p2p". (chyba, że na serwerze masz udostępnione porty)

    > 4) mozna zrobic tak, ze te wszystkie "inwigilatory" beda pokazywac ze
    > Twoje ip to 1.2.3.4 :)

    To jest właśnie to "fordwarowanie" o którym wspomniał Kathrin.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Celibat nie jest dziedziczny."

  • 13. Data: 2003-11-04 21:27:40
    Od: tomek jasinski <l...@p...invalid>

    On Tue, 04 Nov 2003 21:26:59 +0100, scream wrote:

> [...]
    >2) musi miec polaczenie p2p
    >3) nie moze byc za NATem
    >4) mozna zrobic tak, ze te wszystkie "inwigilatory" beda pokazywac ze
    W zasadzie NTG, ale ...
    Jeśli wysłać komuś wiadomość typu "img /mój.adres.ip:12345/awruk.jpg"
    i zobaczyć co się dobija do portu ? Powinno zadziałać, jeśli gość ma
    Url images, w gg60 też jest coś podobnego(nie sprawdzałem).

  • 14. Data: 2003-11-04 21:52:52
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    --

    Użytkownik "jurekh" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy możliwe jest po numerze gg dojść do IP z którego to kompa została
    > wysłana rozmowa

    NTG

    co to ma wspolnego z ta grupa dyskusyjna?

  • 15. Data: 2003-11-05 05:51:02
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Na pewno nie tylko "nie do końca". Ja tylko sobie "jaja robiłem".
    > (jak Leszek)

    branie przykladu z lesia nie jest najlepszym pomyslem, chyba ze chce sie
    zostac powszechnie znanym trolem ;)

  • 16. Data: 2003-11-05 06:08:53
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:ad0qb.188885$vL1.2224307@news.chello.at

    > branie przykladu z lesia nie jest najlepszym pomyslem, chyba ze chce sie
    > zostac powszechnie znanym trolem ;)

    To jest oczywiste, ale "nie do końca". Ja *nie zawsze*
    i *nie z wszystkiego* robię sobie jaja, a to jest, chyba,
    zasadnicza różnica?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Dałem sygnał klaksonem, ale nie działał ponieważ został skradziony."

  • 17. Data: 2003-11-05 06:44:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    wiadomości news:ad0qb.188885$vL1.2224307@news.chello.at...

    > branie przykladu z lesia nie jest najlepszym pomyslem, chyba ze chce sie

    Lepiej być trollem niż chorym z nienawiści do mądrzejszych od siebie
    popaprańcem jak ty.

    Leszek

  • 18. Data: 2003-11-05 10:54:43
    Od: "Kathrin" <k...@g...pl>

    "iq" schrieb im Newsbeitrag
    > tzn. ??

    tzn. ze po ustawieniu w gg forwardowania i wpisaniu innego ip inwigilator
    umieszczony np. w powergg bedzie widzial to ip, ktore wpisal uzytkownik - a
    wielu ma bardzo ciekawe pomysly :-)

    Pozdrawiam
    Kathrin

  • 19. Data: 2003-11-05 12:26:12
    Od: "Bipo" <b...@o...pl>

    > Lepiej być trollem niż chorym z nienawiści do mądrzejszych od siebie
    > popaprańcem jak ty.

    A kto jest mądrzejszy, o kim mówisz?
    A kto to popapraniec :)))

  • 20. Data: 2003-11-05 13:10:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bipo" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A kto jest mądrzejszy, o kim mówisz?

    Jeśli z "dogłębnej" analizy postów (szerszenia i mojego) nie potrafisz tego
    sam wywnioskować to znaczy że ..nie o Tobie;)

    Pozdr
    Leszek