  • 1. Data: 2003-11-04 17:46:13
    Temat: Gadu gadu
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    czy możliwe jest po numerze gg dojść do IP z którego to kompa została
    wysłana rozmowa

  • 2. Data: 2003-11-04 18:08:51
    Temat: Re: Gadu gadu
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "jurekh" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bo8olm$svf$1@atlantis.news.tpi.pl

    > czy możliwe jest po numerze gg dojść do IP z którego to kompa została
    > wysłana rozmowa

    Oczywiście. Przecież w każdym numerze gg
    jest zakodowane IP. Zasada jest podobna
    do stosowanej na eMule przy przyznawaniu
    przez serwer High ID lub Low ID.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Samochód przede mną potrącił przechodnia,

  • 3. Data: 2003-11-04 18:17:39
    Od: "iq" <i...@i...pl>

    Użytkownik jurekh <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bo8olm$svf$...@a...news.tpi.pl...
    > czy możliwe jest po numerze gg dojść do IP z którego to kompa została
    > wysłana rozmowa

    Jesli tylko uzytkownik, do ktorego wyslales wiadomosc jest dostepny i ma Cie
    w kontaktach. Jest program powergg ktory umozliwia inwiligacje.
    www.powergg.prv.pl albo gg3d.com stad mozesz sciagnac ow program, dzial tak
    samo jak gg, tylko ma wiecej mozliwosci

  • 4. Data: 2003-11-04 18:24:33
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "iq" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > www.powergg.prv.pl albo gg3d.com stad mozesz sciagnac ow program, dzial
    > tak samo jak gg, tylko ma wiecej mozliwosci

    Zapomniałeś dodać iż musi być jeszcze włączone p2p. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję."

  • 5. Data: 2003-11-04 18:25:35
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    OK dzięki serdeczne!

  • 6. Data: 2003-11-04 19:04:55
    Od: "Kathrin" <k...@g...pl>

    "iq" schrieb im Newsbeitrag

    > Jesli tylko uzytkownik, do ktorego wyslales wiadomosc jest dostepny i ma
    Cie
    > w kontaktach. Jest program powergg ktory umozliwia inwiligacje.

    Oczywiscie wiemy rowniez wszyscy, ze mozna zastosowac forwardowanie :-)

    Pozdrawiam
    Kathrin

  • 7. Data: 2003-11-04 19:08:39
    Od: "iq" <i...@i...pl>

    Użytkownik Kathrin <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bo8t8f$s0t$...@i...gazeta.pl...

    > Cie
    >
    > Oczywiscie wiemy rowniez wszyscy, ze mozna zastosowac forwardowanie :-)
    tzn. ??

  • 8. Data: 2003-11-04 20:13:51
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście. Przecież w każdym numerze gg
    > jest zakodowane IP. Zasada jest podobna

    chyba jednak nie do konca ;) numer gg i ip nie sa ze soba powiazane na
    stale, sa powiazane chwilowo w momencie polaczenia i mozna to sprawdzic albo
    w momencie rozmowy przez programy juz opisane i kilka innych, albo w logach
    na serwerze gg przez ich admina

    no chyba ze wlasnie o to ci chodzilo tylko kiepsko sie wyraziles

  • 9. Data: 2003-11-04 20:26:59
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik jurekh napisał:
    > czy możliwe jest po numerze gg dojść do IP z którego to kompa została
    > wysłana rozmowa

    mozna, ale nie ma to sensu, bo:
    1) uzytkownik musi byc niewidoczny/dostepny i musi Cie miec na liscie
    kontaktow
    2) musi miec polaczenie p2p
    3) nie moze byc za NATem
    4) mozna zrobic tak, ze te wszystkie "inwigilatory" beda pokazywac ze
    Twoje ip to 1.2.3.4 :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2003-11-04 20:34:53
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    > Oczywiście. Przecież w każdym numerze gg
    > jest zakodowane IP. Zasada jest podobna
    > do stosowanej na eMule przy przyznawaniu
    > przez serwer High ID lub Low ID.

    Kiedys numery byly przyznawane wg kolejnosci zakladania kont, od 1 i dalej

    Pozdrawiam
    Rafal