  • 11. Data: 2017-09-18 19:26:01
    Temat: Re: GWARANCJA. Krótsza czy dłuższa?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 września 2017 09:32:03 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Za czasów poprzednich przepisów konsumenckich, w tej ustawie
    > o_bardzo_długiej_nazwie był szereg przepisów wyłączających kc wobec
    > konsumentów, między innymi kodeksowe zapisy o gwarancji. Nie
    > analizowałem jak to jest w tej chwili.

    Oczywiście masz prawo, w internecie jest pełno ignorantów.
    ;)

  • 12. Data: 2017-09-20 18:50:03
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kolejny, co nie wytrzymał z Tobą.

    -----

  • 13. Data: 2017-09-20 18:53:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czyli przy gwarancyjnej wymianie płyty głównej w telewizorze termin gwarancji na cały
    telewizor powinien zacząć biec na nowo od dnia takiej wymiany, czy jednynie na płytę
    główną?
    Tak, tak, to pytanie do sądu ;-))

    -----
    > Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu
    z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw
    rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia
    rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część
    rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.