  • 21. Data: 2005-09-27 20:05:08
    Temat: Re: Fuzja Idei z Orange
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    > Żeby powrócić do tematu:
    > Umowa podpisana jest z firmą Centertel, więc to że firma zmienia sobie teraz
    > markę, nie ma wpływu na umowę. Tu się chyba wszyscy zgodzą?

    Dziś dowiedziałem się, że miałbym prawo zerwać umowę bez konsekwencji
    tylko i wyłacznie w sytuacji, gdy fuzja, połączenie czy zmiana nazwy
    firmy łączyłaby się z modyfikacją umowy, wpływającą na zakres, jakość
    czy koszt świadczenia usługi. Jeśli Orange przejęłoby Centertela i
    podniosło nagle ceny, mógłbym zerwać umowę. W obecnej jednak sytuacji
    nie pozostaje mi nic innego, jak zapomnieć :)

    jeszcze raz dzięki za odpowiedzi!

    pozdrawiam

    Krzysiek