  • 11. Data: 2005-09-26 19:02:14
    Temat: Re: Fuzja Idei z Orange
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Krzysztof Matyasik wrote:
    > Idea połaczyła się z Orange, która jest częścią France Telecom.
    > Słyszałem plotkę, że w takiej sytuacji mogę rozwiązać swoją umowę z Ideą
    > bez ponoszenia kosztów. Prawda to, czy bujda?

    Oba powyższe zdania to bujda.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 12. Data: 2005-09-26 19:32:53
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    > Oba powyższe zdania to bujda.

    Na www.orange.com znalazłem coś innego. Pod warszawskim numerem
    informacyjnym powiedziano mi też, że France Telecom wchodzi na polski
    rynek wraz z Centertelem. Na kolejnej infolinii zasugerowano, iż doszło
    do fuzji tych firm. W jednym salonie powiedziano mi, że Idea wykupiła
    nazwę Orange, a w drugim - że Centertel po prostu zmienił nazwę "Idea"
    na "Orange", by zasugerować świeżość pomysłów, promocji i oferty. Która
    wersja jest prawdziwa?

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 13. Data: 2005-09-26 19:35:46
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Matyasik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Która
    > wersja jest prawdziwa?

    Na 100% prawdziwa jest ta -> NTG

  • 14. Data: 2005-09-26 20:09:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ale o co? Chyba jedynie daltonista o szkody zdrowotne i moralne związane
    > ze zmiana kolorystyki ;-)

    Wlasnie mniej wiecej o to :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2005-09-26 20:11:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof Matyasik napisał(a):

    > nazwę Orange, a w drugim - że Centertel po prostu zmienił nazwę "Idea"
    > na "Orange", by zasugerować świeżość pomysłów, promocji i oferty. Która
    > wersja jest prawdziwa?

    Ostatnia.

    M.

  • 16. Data: 2005-09-26 20:20:10
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ostatnia.
    >
    > M.
    Dziękuję wszystkim za udzielenie mi odpowiedzi!

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 17. Data: 2005-09-27 01:10:50
    Od: Sero <s...@w...pl>

    Krzysztof Matyasik wrote:

> [...]
    > nazwę Orange, a w drugim - że Centertel po prostu zmienił nazwę "Idea"
    > na "Orange", by zasugerować świeżość pomysłów, promocji i oferty. Która

    Orange już od jakiegoś czasu miał większościowe udziały w Centertelu.
    Tak samo Votafone ma w Polkomtelu (PlusGSM), a T-Mobile w PTC (EraGSM).
    Zmiana nazwy/marki to tylko taki chwyt żeby więcej kasy wyciągnąć za
    granicę, podobnie jak użycie przez TPSA logo France Telecom, które wykupiło
    TPSA, a jest wykupione przez Orange, które wykupiło Centertel.
    Proste, prawda?
    Podsumowując, to i tak i tak będziesz w Orange ;)
    Że możesz zerwać umowę, to chyba nie twierdzi prawnik, tylko handlowiec,
    który jest w stanie wcisnąć Ci wszystko, byle dostać od tego prowizję.
    Najpierw przeczytaj umowę, a jak już stwierdzisz, że firma z którą ją
    podpisałeś istnieje nadal i to pod taką samą nazwą, to się zastanów dalej
    czy chcesz ją zerwać.

  • 18. Data: 2005-09-27 08:45:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Sero napisał:

> [...]
    > granicę, podobnie jak użycie przez TPSA logo France Telecom, które wykupiło
    > TPSA, a jest wykupione przez Orange, które wykupiło Centertel.

    Owszem, proste. Tylko w zasadzie żadne z powyższych zdań nie jest
    prawdziwe ;-)

    M.

  • 19. Data: 2005-09-27 14:32:30
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Sero wrote:
    > To może mi (i wszystkim pozostałym) wyjaśnisz jak jest?

    France Telecom ma Orange i TP SA. TP SA ma Centertela.

    > Ciekawe, że prezesem Centertelu jest akurat były wiceprezes France Telecom.
    > Nie widać powiązań pomiędzy firmami? Rozumiem, że się trzymasz wersji, że
    > "Centertel po prostu zmienił nazwę "Idea" na "Orange", by zasugerować
    > świeżość pomysłów, promocji i oferty.". Mnie to jakoś nie przekonuje.

    Powiązania są oczywiste i nikt ich nie kwestionuje ;)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 20. Data: 2005-09-27 16:24:05
    Od: Sero <s...@w...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    "Centertel po prostu zmienił nazwę "Idea" na "Orange", by zasugerować
    świeżość pomysłów, promocji i oferty.". Mnie to jakoś nie przekonuje.
    Wiem, że już się z tego NTG robi, ale nie będziemy przecież przenosić tematu
    na inną grupę.
    Żeby powrócić do tematu:
    Umowa podpisana jest z firmą Centertel, więc to że firma zmienia sobie teraz
    markę, nie ma wpływu na umowę. Tu się chyba wszyscy zgodzą?