  • 1. Data: 2002-10-02 10:50:25
    Temat: Jak wypełnić Pozew do sądu ?
    Od: "rkowalcz" <r...@w...pl>

    Witam.
    Mam duże problemy z wypełnieniem Pozwu (P) do sądu i Piasma zawierającego
    wnioski dowodowe (WD). Czy ktoś mógłby mi podać jakąś strone www, z
    przykładowo
    wypełnionym wnioskiem i informacjami jak to zrobić (informacje na wniosku
    niewiele mi pomagają).

    R. Kowalczyk

  • 2. Data: 2002-10-02 17:50:17
    Temat: Re: Jak wypełnić Pozew do sądu ?
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > przykładowo
    > wypełnionym wnioskiem i informacjami jak to zrobić (informacje na wniosku

    pewnie masz na myśli formularze ktore trzeba wypelniac (cos okropnego,gorsze sa
    juz chyba wnioski do KRS),wzory tych pism i jak je wypelniac sa chyba na
    www.prawo.fri.pl,ale nie gwarantuje

  • 3. Data: 2002-10-02 18:18:43
    Od: "rkowalcz" <r...@w...pl>

    Są tam odnośniki do pism prcesowych, ale niestety nie
    działają :( .
    --
    R. Kowalczyk
    r...@w...pl