  • 1. Data: 2005-07-28 13:18:10
    Temat: Freeware a dystrybucja z produktem
    Od: "Kane" <k...@t...pl>

    Witam

    Czy produkt opatrzony (wg autora bo nigdzie sie tego nie dokopalem pisemnie)
    licencją "It is freeware for not commerce using" moge dystrubuować z
    produktem ? Tzn moja firma sprzedaje karty grafiki i w ramach promocji
    doklada do nich CD na ktorych zawsze są wypalone najaktualniejsze sterowniki
    do karty, do popularniejszych czipsetów, program do testów oraz rzeczony
    program do 'tuningu' karty ktory jest 'freeware for not commerce using' -
    jak rozumiec ten zwrot ? Czy to oznacza ze nie moge go uzyc w firmie (czyli
    zainstalowac i pracowac z nim) za darmo czy oznacza to takze ze nie moge go
    dystrybuowac z produktem (nawet jesli nie pobieralbym za niego pieniędzy tzn
    za ten program, tylko za produkt) ?

    Pozdrowienia,

    Kane

  • 2. Data: 2005-07-28 13:36:16
    Temat: Re: Freeware a dystrybucja z produktem
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy produkt opatrzony (wg autora bo nigdzie sie tego nie dokopalem
    > pisemnie) licencją "It is freeware for not commerce using"

    nie do uzytku komercyjnego

> [...]
    > rzeczony program do 'tuningu' karty ktory jest 'freeware for not commerce

    ze nie mozesz na nim zarabaiac nawet posrednio. Musialbys otrzymac zgode
    autora.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"