  • 1. Data: 2005-07-28 12:08:42
    Temat: Definicja UMOWY HANDLOWEJ
    Od: Pelipe<p...@o...pl>

    Jaka jest definicja UMOWY HANDLOWEJ? Chodzi mi o to, czy jest to umowa bliższa
    umowy kupna-sprzedaży, kontraktu handlowego czy też może umowy o
    współpracy handlowej, która nie określa konkretnych towarów, ich ilości cen itd.
    Mam tu na myśli konkretnie UMOWA HANDLOWA w takim brzmieniu. Miałem
    problem ze znalezieniem jakiejś wykładni. Jest to dla mnie bardzo ważne, gdyż
    takie właśnie sformuowanie zostało użyte w innej umowie i stało się teraz kwestią
    sporną. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

    Pelipe

    -> http://usenet.pomocprawna.info