  • 1. Data: 2005-07-28 12:34:21
    Temat: Laboratorium a legislacja.
    Od: "eS_Pe" <e...@P...pl>

    Witam.

    Mam w planach otwarcie laboratorium. Podstawowy zakres swiadczonych uslug to
    typowe badania hematologicze i biochemiczne a docelowo badania DNA. Mam
    pytanie czy jest jakas ustawa regulujaca wymagania dotyczace personelu,
    pomieszczen i sprzetu w takim laboratorium.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-07-28 13:04:20
    Temat: Re: Laboratorium a legislacja.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    eS_Pe napisał(a):

> [...]
    > pytanie czy jest jakas ustawa regulujaca wymagania dotyczace personelu,
    > pomieszczen i sprzetu w takim laboratorium.

    http://tinyurl.com/afnd5

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 3. Data: 2005-07-28 13:14:38
    Od: "eS_Pe" <e...@P...pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/afnd5

    Dzieki, znalazlem juz dokladna legislacje
    http://www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=&ms=&ml=pl&mi=&m
    x=0&mt=&my=9&ma=2397
    jednak nie w pelni rozumiem paragraf 6: "Kierownikiem laboratorium jest
    osoba, która posiada tytuł specjalisty zgodny z profilem laboratorium".
    Czyli jaki to tytul?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2005-07-28 13:59:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    eS_Pe napisał(a):

    [...]

    > jednak nie w pelni rozumiem paragraf 6: "Kierownikiem laboratorium jest
    > osoba, która posiada tytuł specjalisty zgodny z profilem laboratorium".
    > Czyli jaki to tytul?

    Pewnikiem jeżeli jest to labolatorium chemiczne to kierownikiem powinna
    być osoba po studiach kierunkowych chemicznych, jeżeli medyczne
    to po jakims kierunku medycznym lub pokrewnym etc. Tak myślę ;)

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 5. Data: 2005-07-28 15:52:21
    Od: "eS_Pe" <e...@P...pl>

> [...]

    > być osoba po studiach kierunkowych chemicznych, jeżeli medyczne
    > to po jakims kierunku medycznym lub pokrewnym etc. Tak myślę ;)

    Tez tak mysle, tylko powinno byc podane ktor to kierunki sa pokrewne a ktore
    mnie. Np biotechnologia jes z pogranicza medycyny, chemii i biologii. A do
    diagnostyki wedlug mnie nadaje sie najbardziej. Ale co ustawodawca mial na
    mysli?

    Pozdrawiam.