  • 1. Data: 2005-06-02 23:47:56
    Temat: Jak do tego podejść?
    Od: "Stefan Burczymucha" <sokogramofonciachto@ciahctorówniezgazeta.pl>

    Pożyczyłem bratu gotówkę w wysokości 22000 PLN na rozwój firmy,
    nie spisywaliśmy umowy, ale zawarliśmy umowę słowną. Brat uchyla się
    od zwrócenia należnej mi sumy. Jak cała drogra odzyskania pieniędzy
    wygląda od strony prwanej?

    Pozdrawiam
    Stefan

  • 2. Data: 2005-06-03 00:10:20
    Temat: Re: Jak do tego podejść?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stefan Burczymucha wrote:
> [...]
    > nie spisywaliśmy umowy, ale zawarliśmy umowę słowną. Brat uchyla się
    > od zwrócenia należnej mi sumy. Jak cała drogra odzyskania pieniędzy

    Zasadnicze pytanie: czy w ogóle jesteś w stanie udowodnić sam fakt
    pożyczenia pieniędzy? Bo jeśli nie, to kicha...

    Poza tym pamiętaj, że od umowy pożyczki na tak znaczną sumę zasadniczo
    należy się podatek...

  • 3. Data: 2005-06-03 06:14:28
    Od: Paweł D. <p...@o...pl>

    wiesz jak jest z rodziną...

    tylko na zdjęciu, a na wszystko papier...

    inaczej ...

    wspóczuje.
    Paweł

  • 4. Data: 2005-06-03 18:05:02
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Zasadnicze pytanie: czy w ogóle jesteś w stanie udowodnić sam fakt
    > pożyczenia pieniędzy? Bo jeśli nie, to kicha...

    uwzględniając utrudnienia dowodowe, bo była wymagana forma pisemna

    KG

  • 5. Data: 2005-06-03 20:58:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > uwzględniając utrudnienia dowodowe, bo była wymagana forma pisemna

    Czemu? W kc tego już nie ma. Wynika to z jakiejś innej ustawy?

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 6. Data: 2005-06-04 11:10:56
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson napisał(a):

    > Czemu? W kc tego już nie ma. Wynika to z jakiejś innej ustawy?

    przy pożyczce ponad 500 zł się ostało

    KG