  • 51. Data: 2004-12-12 09:14:05
    Temat: Re: Forum i prawo publikacji tresci
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > w rozmowie z trollem

    podżegacze do KF!
    ziuuuu

  • 52. Data: 2004-12-12 14:28:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:cph1cn$gan$7@mamut1.aster.pl...

    > Sluchaj Robercie. Bardzo cenie sobie merytorycznosc i jakosc twoich
    > wypowiedzi - ale uzywanie rzeczowych argumentów w rozmowie z trollem to
    jest
    > marnowanie czasu.
    > A im wiecej napiszesz tym on wiecej zacytuje, bo pajac programowo nie tnie
    > cytatów.

    Cytatów pewnie nie tnie w obawie, że to przestępstwo. I tak wykazuje się
    zrozumieniem dla naszych osób, że nas o cięcie ich nie pozywa. A co do samej
    dyskusji. Faktem jest, że trudno się z Edkiem dyskutuje, bo gość używa
    bardzo ulotnych argumentów. Na zasadzie, że jemu się wydaje, że to gdzieś
    jest (ale nie wiadomo gdzie) itd. Tym nie mniej nadal mam nadzieję, ze może
    jednak da mi się chłopaka "nawrócić". Kilka dusz nawróconych już w usnecie
    mam na koncie, więc może jeszcze jeden dobry uczynek?

  • 53. Data: 2004-12-12 20:55:46
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Redaktor "Robert Tomasik" <r...@g...pl> w artykule:

    > Faktem jest, że trudno się z Edkiem dyskutuje, bo gość używa
    > bardzo ulotnych argumentów.
    > [Redaktor Robert Tomasik]

    Ulotnych i niezwykle trafnych panie Redaktorze gazety "pl.soc.prawo"
    Redaktor Edward Robak

  • 54. Data: 2004-12-12 21:10:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > (...) niezwykle trafnych (...)

    Polemizował bym silnie :-) Chyba, ze to ma być o trafianiu szlag adwersarza.

  • 55. Data: 2004-12-12 22:03:47
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Redaktor "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> w artykule

    > Polemizował bym silnie :-) Chyba, ze to ma być o trafianiu
    > szlag adwersarza.
    > [Redaktor Robert Tomasik]

    Ależ Redaktorze - masz prawo polemizować. Wszak nasza gazeta
    to "pl.soc.prawo" :-)
    Redaktor Edward Robak