  • 41. Data: 2004-12-11 20:50:22
    Temat: Re: Forum i prawo publikacji tresci
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Redaktor "Arek" <a...@e...net> napisał w artykule
    news:cpfkq9$lu4$1@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
    > news:3212evF3f6gf0U1@individual.net...

    > podaj mnie do sądu
    > Arek

    to ty mnie podaj do Sądu redaktorze (przez małe "r") :D
    Edward Robak

  • 42. Data: 2004-12-11 20:50:25
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > To ile postawisz na swoje zdanie?
    > Arek

    Z kłamcami się nie układam. :)
    Edward Robak

  • 43. Data: 2004-12-11 20:55:47
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Redaktor "Robert Tomasik" <r...@g...pl> w artykule
> [...]

    > A jakie były wczoraj? Wczoraj o czym innym pisaliśmy.
    >
    > Gdyby przyjąć Twój tok rozumowania, to prasą byłaby tablica
    > ogłoszeń, czy zgoła słup ogłoszeniowy, a sprzedającym suknie
    > ślubne i rowery legitymacje prasowe trzeba by było wydać.
    >
    > Edek! Zrozum, że bronisz straconej pozycji. Tego się nie da obronić.
    > Po prostu nie da. Nie da, w świetle naszego prawa. Może w innym
    > państwie przy innym prawie dało by się grupę pod prasę podciągnąć.
    > Moim zdaniem taki stan prawny byłby bublem prawnym, ale to inna
    > sprawa. Tym nie mniej w obliczu naszego prawa grupa gazetą nie

    cytat:
    "prasą są także wszelkie istniejące i powstające w wyniku postępu
    technicznego środki masowego przekazywania..."
    amen
    Edward Robak

  • 44. Data: 2004-12-11 21:04:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > cytat:

    Z czego? Bo źródła nie podałeś. A po za tym te kropeczki, to dowód, że coś
    tam jeszcze było. Chciał bym poznać kontest tej wypowiedzi.

    > "prasą są także wszelkie istniejące i powstające w wyniku postępu
    > technicznego środki masowego przekazywania..."

    A weź mi Edek napisz, co też te grupy tak masowo przekazują. Z zasady
    oczywiście, bo nie można wykluczyć, że ktoś zacnie na grupie od rzeczy
    najnowsze plotki ze swojego podwórka przekazywać. no ale grupy do tego z
    zasady nie służą.

  • 45. Data: 2004-12-11 21:26:29
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Z czego? Bo źródła nie podałeś. A po za tym te kropeczki, to dowód,
    > że coś tam jeszcze było. Chciał bym poznać kontest tej wypowiedzi.

    Cytuję CIEBIE :o)

> [...]
    > na grupie od rzeczy najnowsze plotki ze swojego podwórka
    > przekazywać. no ale grupy do tego z zasady nie służą.

    Gazeta elektroniczna "pl.soc.prawo" masowo przekazuje informacje
    podobnie jak każda gazeta elektroniczna zwana Grupą Dyskusyjną.
    Edward Robak
    PS. a czytałeś wczorajszą "pl.sci.filozofia" ? <cool>

  • 46. Data: 2004-12-11 21:35:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    ksRobak rzecze:
    > Z kłamcami się nie układam. :)

    Myślałem, że takie żywisz przekonania, ale widzę, że jesteś
    zwykłym prowokatorem i nikim więcej.

    zdrówka i papatki
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 47. Data: 2004-12-11 21:46:48
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Redaktor "Arek" <a...@e...net> w artykule:
    > ksRobak rzecze:

    > Myślałem, że takie żywisz przekonania, ale widzę, że jesteś
    > zwykłym prowokatorem i nikim więcej.
    >
    > zdrówka i papatki
    > Arek

    hehe - któż uwierzy kłamcy? :)
    pa
    Redaktor Edward Robak

  • 48. Data: 2004-12-12 08:42:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Myślałem, że takie żywisz przekonania, ale widzę, że jesteś
    > zwykłym prowokatorem

    Tyle postów potrzebowales wyslac, by spostrzec ze z trollem rozmawiasz?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 49. Data: 2004-12-12 08:45:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > No cóż: "Kazał pan, musiał sam":

    Sluchaj Robercie. Bardzo cenie sobie merytorycznosc i jakosc twoich
    wypowiedzi - ale uzywanie rzeczowych argumentów w rozmowie z trollem to jest
    marnowanie czasu.

    A im wiecej napiszesz tym on wiecej zacytuje, bo pajac programowo nie tnie
    cytatów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 50. Data: 2004-12-12 09:12:34
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn"

    > Tyle postów potrzebowales wyslac, by spostrzec ze z trollem rozmawiasz?

    podżegacze do KF!
    ziuuuu