  • 21. Data: 2004-12-10 14:58:04
    Temat: Re: Forum i prawo publikacji tresci
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:cpc84o$90j$2@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Edek! A jakby wycieto Jak KOWALSKI, to by zmieniło stan prawny?
    > Nadwrażliwy sie zrobiłeś :-)

    Zawsze jestem wrażliwy gdy ktoś łamie PRAWO!
    To mój obywatelski obowiązek.

    > Podaj podstawę prawną. Tylko nie powołuj się na prawo autorskie,
    > bo już Ci wykazałem, że postów się nie tyczy.

    Prawo autorskie, Ustawa Zasadnicza, Prawo własności,
    Karta Praw Człowieka.

    > Jeśli czytający będzie chciał wiedzieć, czy tekst czyta, to sobie
    > rzuci okiem do rubryki "Od:". Właśnie z tego powodu tam
    > wpisałem swoje imię i nazwisko, a nie podpisuję się pod każdą
    > bzdurą tutaj wygłoszoną przez siebie. Jak będzie chciał, to jeden
    > rzut oka we właściwe miejsce. Robisz problem z rzeczy nieistotnej.

    Jak może rzucić okiem na coś co wyciąłeś? Przecież wycinasz
    podpis autora z którym rozmawiasz??

    > Czytając Twoje posty dochodzę do wniosku, że być może masz rację,
    > a Ty jesteś pierwszą znaną mi ofiarą.
    > [Robert Tomasik]

    Może Ty też jesteś ofiarą tylko nie zdajesz sobie z tego sprawy? :-)
    PS. widziałeś kiedyś wywiad w jakiejkolwiek gazecie by nie było
    podane: KTO Z KIM ROZMAWIA?
    Edward Robak

  • 22. Data: 2004-12-10 22:47:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Jak może rzucić okiem na coś co wyciąłeś? Przecież wycinasz
    > podpis autora z którym rozmawiasz??

    Po pierwsze nieco powyzej jest jak drut: "Użytkownik ksRobak". o drugie jest
    adres, w który wystarczy kliknąć i zobaczysz całego posta w oryginale. A w
    oryginale jest Twój podpis.

  • 23. Data: 2004-12-11 07:18:02
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > o drugie jest adres, w który wystarczy kliknąć i zobaczysz całego
    > posta w oryginale. A w oryginale jest Twój podpis.

    To jest takie tłumaczenie plagiatora:
    Sędzia: dlaczego pan wyciął podpis?
    O: zawsze można iść do biblioteki i odszukać nazwisko autora.
    PS. gdybyś był redaktorem w gazecie to także wycinał byś podpisy
    a zainteresowanych kto z kim rozmawia odsyłał do orginalnych źródeł?
    Edward Robak

  • 24. Data: 2004-12-11 08:06:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    Edek! Usnet, to nie gazeta. Post, to nie artykuł. Post zawiera autora w
    nagłówku, bo tak się przyjęło. W książce autora umieszcza się zwyczajowo na
    pierwszej stronie i nikt normalny nie protestuje, że nie ma go na każdej
    stronie. Nie każę nikomu iść do biblioteki, tylko spojrzeć we właściwe
    miejsce. Czy tylko z tego powodu, że jesteś w połowie książki i nie chce Ci
    się zajrzeć na pierwszą w poszukiwaniu autora idziesz do biblioteki?

  • 25. Data: 2004-12-11 08:35:55
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > w połowie książki i nie chce Ci się zajrzeć na pierwszą w
    > poszukiwaniu autora idziesz do biblioteki?

    Grupy Dyskusyjne to elektroniczna gazeta a chierarchia pl.* ma
    swojego właściciela (założyciela gazety).
    Każdy post jest odrębnym artykułem wyróżnionym identyfikatorem
    adresowym oraz podpisem autora.
    W nagłówku jest identyfikator skrzynki nadawczej i nie jest tożsamy
    z podpisem bowiem ta sama osoba może wysyłać posty z róznych
    adresów.
    Nie widzisz różnicy pomiędzy "ksRobak" a Edward Robak?
    Nazwisko to nazwisko.
    A to A
    Edward Robak

  • 26. Data: 2004-12-11 10:14:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    ksRobak rzecze:
    [..]

    Nie chce mi się czytać całej dysputy więc powiem tylko jedno:

    posty na grupach to WYPOWIEDZI, które jako takie nie podlegają prawu
    autroskiemu i mogą być dowolnie cytowane i publikowane.
    Koniec i kropka.

    Jedna istotna uwaga: w wypowiedzi MOŻE znajdować się utwór - np. wiersz,
    powieść itd. - i ten utwór już podlega prawu autorskiemu.
    Ale cała wypowiedź jako taka - nie podlega, więc każdy może wziąć sobie
    przekopiować nasze wypowiedzi i publikować jak tylko zechce.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 27. Data: 2004-12-11 10:26:12
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Arek" <a...@e...net>
> [...]

    > Ale cała wypowiedź jako taka - nie podlega, więc każdy może wziąć
    > sobie przekopiować nasze wypowiedzi i publikować jak tylko zechce.

    Twoja wypowiedź w CAŁOŚCI jest pochwałą złodziejstwa.
    sędzia: dlaczego pan ukradł artykuł z gazety panie Arek?
    Arek: bo najpierw nazwałem sobie artykuł, że nie jest artykuł
    a kraść nieartykuł już WOLNO.
    paranoja
    PS. w wypowiedziach na polskich grupach dyskusyjnych CZĘSTO
    znajdują się myśli o znaczeniu i wadze odkryć naukowych;
    więc szczególnie pozbawianie autoryzacji takich artykułów jest nakłanianiem
    do przestępstwa i bezkarnej kradzieży.
    Edward Robak

  • 28. Data: 2004-12-11 15:28:37
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > PS. w wypowiedziach na polskich grupach dyskusyjnych CZĘSTO
    > znajdują się myśli o znaczeniu i wadze odkryć naukowych;

    Wiem, ze megalomania ci te bzdury podpowiada, i ze to ty jestes tym wybitnym
    autorem.
    Troche psychotropów lyknij to ci przejdzie mania wielkosci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 29. Data: 2004-12-11 15:52:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Grupy Dyskusyjne to elektroniczna gazeta a chierarchia pl.* ma
    > swojego właściciela (założyciela gazety).

    Proponuję lekturę prawa prasowego. Zajrzyj, przeczytaj chociaż początek, a
    zrozumiesz, jak bardzo błądzisz.

> [...]
    > W nagłówku jest identyfikator skrzynki nadawczej i nie jest tożsamy
    > z podpisem bowiem ta sama osoba może wysyłać posty z róznych

    Ja na przykład tak robię. Z przyczyn technicznych, bo korzystam z różnych
    komputerów wpiętych w różne sieci z różnymi możliwościami. Co nie zmienia
    faktu, ze zawsze w nagłówku jest "Robert Tomasik". Napisz, ze nie umiesz się
    podpisać, a nie utrzymuj, że nie możesz.

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy "ksRobak" a Edward Robak?

    Widzę. Oczywiście, że widzę. Tylko co to ma do rzeczy?

  • 30. Data: 2004-12-11 15:57:22
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl>
> [...]

    > wybitnym autorem.
    > Troche psychotropów lyknij to ci przejdzie mania wielkosci.

    Takie wypowiedzi ja twoja SQRwysyn (przepraszam, że niechcący
    przekręciłem nazwisko) pokazują do czego zdolny jest SQLwysyn
    aby bronić niezgodnego z prawem stanowiska.
    Edward Robak
    --
    3*1/3=3*0,(3)[10/3]=0,(9)[20/3]=0,(9)[10]=1 [Edward Robak]