  • 11. Data: 2020-07-12 20:40:15
    Temat: Re: Firma hostingowa wzięła sobie dane z mejla
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.07.2020 o 20:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Poczta google ocr-uje załączniki, szczena mi opadła gdy kiedyś szukałem
    > po jakimś słowie kluczowym we własnej poczcie i poczta google (wersja
    > gazeciana przed kilku laty) odnalazła mi mail z załącznikiem w postaci
    > zzipowanego skanu pdf (oryginalnie nie ocr-owanego) z takim słowem.

    Jeśli już coś zipujesz, to ustaw hasło.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2020-07-13 10:37:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >google (wersja gazeciana przed kilku laty) odnalazła mi mail z
    >załącznikiem w postaci zzipowanego skanu pdf (oryginalnie nie

    Jestes pewien, ze google ?
    Bo cos mi chodzi po glowie, ze to pdf moze ocr robic, zeby potem
    wyszukac odpowiednie slowo na obrazku.

    -----
    > Szczegolnie, ze mowa o skanie.

    J.

  • 13. Data: 2020-07-13 11:10:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No raczej tak (mowa o poczcie google).
    Google jako takie (www) też wyszukuje słowa kluczowe w umieszczanych w sieci jako
    obrazy graficzne *.pdf.
    Korzenie pewnie leżą w "Wielki Brat patrzy" (i już pół roku po zamachu wie, że coś
    ktoś kiedyś wysłał).

    -----

  • 14. Data: 2020-07-13 11:14:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >No raczej tak (mowa o poczcie google).

    Ale moze mu wystarczy przeskanowac plik pdf, zeby znalezc tam te slowa
    czystym tekstem.
    Chociaz ... choc takie pdf "obraz+tekst" widzialem ... to byle skaner
    potrafillby to zrobic ?

    Hm, zachecasz do eksperymentow :-)

    J.

  • 15. Data: 2020-07-13 12:07:34
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Raczej słabe do udowodnienia, że "nigdy nie podawał".

    To niech firma hostingowa wykaże, gdzie i kiedy podawał.

    --
    Idzie stary byku po lace z młodym byczkiem. W pewnym momencie młody
    wola do starego na widok stadka jałówek:

  • 16. Data: 2020-07-13 12:12:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-13 o 12:07, Queequeg pisze:

    > To niech firma hostingowa wykaże, gdzie i kiedy podawał.

    "W formularzu wypełnionym 2 lata temu".

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2020-07-13 13:20:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A po czwarte nie my do nich, tylko one do nas :-)

    -----

  • 18. Data: 2020-07-13 22:34:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.07.2020 o 11:14, J.F. pisze:

    > Hm, zachecasz do eksperymentow :-)

    Poeksperymentuj z czymś takim.
    Utwórz plik txt, choć może być dowolny, skompresuj go potem przy pomocy
    7-zip z szyfrowaniem nazwy pliku i spróbuj to przesłać gmail-em.