  • 21. Data: 2005-02-06 22:20:30
    Temat: Re: Firma Fair Play - kurwy i złodzieje
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > A czasem nie pomyliłeś osób? Bo mój czytnik utrzymuje, że osobą piszącą o
    > żabkach (mniejsza o kontekst, ale przynajmniej w tym wątku) był Waldek.

    Sorki pomylilem Zabki byly Waldka .:) Przepraszam

    Twoje bylo stwierdzenia (podaje kolejnosc postow)
    1. Przed nimi piszesz o "wadzie oświadczenia
    woli", a żaden z przypadków wymienionych za nie jest wadą, a jedynie
    przymusem (mniej lub bardziej bezpośrednim).
    2.Wady, to się zgodzę bez dwóch zdań, ale nie błędu. Bład, to by był jakby
    mu
    umowę z inną firmą podstawili, niż pracował.

    Zatem zgadzasz sie i nie zgadzasz rownoczesnie :) Ciekawe ale to paradoks :)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2005-02-06 22:39:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > umowę z inną firmą podstawili, niż pracował.
    >
    > Zatem zgadzasz sie i nie zgadzasz rownoczesnie :) Ciekawe ale to paradoks
    :)

    A bo się zakręciłem. Faktycznie przymus spowoduje powstanie wadę
    oświadczenia woli. Masz rację.