  • 11. Data: 2005-02-03 06:29:10
    Temat: Re: Firma Fair Play - kurwy i złodzieje
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 2 Feb 2005 22:31:40 +0100, Maverick31 napisał(a):

    > Mozna by wykazac wade oswiadczenia woli ... pracowac musisz bo inaczej zabki
    > w tynk albo zmuszono cie do podpisania choc to drugie jest powiedzmy
    > delikatni naciagane:)

    Po przeczytaniu powyższego przez dłuższy czas zastanawiałem się co mają
    wspólnego z brakiem pracy żabki w tynku? I dlaczego w tynku? ;))))

    Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 12. Data: 2005-02-03 07:05:13
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec " <"jakec "@ tlen.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:vf6hlpsr0v7w$.1jrt5ohzrv85a$.dlg@40tude.net

    > [...............]
    > Po przeczytaniu powyższego przez dłuższy czas zastanawiałem się co mają
    > wspólnego z brakiem pracy żabki w tynku? I dlaczego w tynku? ;))))

    Bo to pewnie jakiś mutant od - "zęby na półkę"?
    To są skutki olewania stosowania polskiej
    czcionki na grupach "PL". Są lepsze "kwiatki"
    np. "Zrob mi laske i...", po polsku brzmi to
    bardziej przyjaźnie, ale gdy to napisze ignorant
    to mimo jego dobrej woli aluzja jest czytelna. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Zamach na dyktatora mody potępią wszystkie żurnale.

  • 13. Data: 2005-02-03 10:23:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    Człowiek z Żelaza rzecze:
    > Oto dlaczego nazywam ich kurwami i złodziejami ( Szef = złodziej , szefowa =
    > kurwa, a jakże, to małżeństwo), a nie ludzi pracujących w tej pojebanej
    > schizofrenii jak zasugerowałeś 2 posty wyżej.

    Nie widzę w paragrafie, który podałeś by tego kogoś nazywano - albo
    pozwalano nazywać - kurwą i złodziejem.

    Pisząc tak jak to zrobiłeś - "firma FFP - kurwy i złodzieje - nazywasz
    kurwami i złodziejami swoich dawnych współpracowników z tej firmy, a być
    może nawet Twoich kolegów i koleżanki.

    Co do poragrafów to zdaje się, że podpisywałeś listę płac, jeżeli
    wyskoczysz, że jest ona lewa a oni będą złośliwi to Ciebie też dadzą do
    prokuratury.

    pozdrawiam
    Arek

  • 14. Data: 2005-02-03 21:46:46
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Po pierwsze zdecydujmy się: błąd, czy przymus

    Napisalem spojnik "albo" w logice zwany alternatywa rozlaczna czyli nalezy
    wybrac czy to wada oswiadczenia czy zawarto taka umowe pod przymusem .

    Co do specow od stosowani znakow diakrytycznych to uprzejmie informuje, ze
    stosowanie takowych nie jest zgodne z zasadami grupy. A jesli chodzi o
    osobnikow, ktorzy nie potrafia odczytac tresci wyrazow bez tych znakow czym
    predzej zawiadamiam, ze umiejetnosc czytania takiej tresci jest uzalezniona
    od IQ :)

    Pozdrawiam Maver

  • 15. Data: 2005-02-03 22:33:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czym
    > predzej zawiadamiam, ze umiejetnosc czytania takiej tresci jest

    Skoro tak zgryźliwie, to i ja tak odpowiem. Moje pytanie "błąd, czy przymus"
    nie odnosiło się do Twoje spójnika "albo", tylko do trzech kropek (dla nie
    wtajemniczonych znak "..."). Przed nimi piszesz o "wadzie oświadczenia
    woli", a żaden z przypadków wymienionych za nie jest wadą, a jedynie
    przymusem (mniej lub bardziej bezpośrednim). Myślałem, ze osoba z tak
    wysokim IQ się sama domyśli.

    Za wybitnego znawcę się nie uważam, ale "znaki diakrytyczne" to wg
    encyklopedii PWN "uzupełniające znaki graf., umieszczone nad lub pod literą
    w zapisie ortograficznym i fonetycznym, sygnalizujące także właściwości
    wymowy, których nie można ukazać za pomocą alfabetu podstawowego, np. pol.
    z/ź/ ż, niem. o/ö, fr. o/ô; znaki diakrytyczne mogą też służyć do
    zaznaczenia miejsca akcentu lub pewnych osobliwości ortografii."
    [http://encyklopedia.pwn.pl/16725_1.html] Do kontekstu Twojej wypowiedzi
    tego dopasować nie potrafię, ale pewnie za małe IQ mam i nie Qumam.

    Oświecisz mnie, o co Ci głównie chodzi? Tak mniej więcej na poziomie mojego
    IQ. Umiejętność przemawiania do głupich podobno też jest wyrazem
    inteligencji.

  • 16. Data: 2005-02-04 19:55:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ctrkre$l85$2@inews.gazeta.pl...

    > W tym wypadku wychodzą niedomogi niektórych chorych rozwiązań naszego
    prawa.
    > No bo na rozsądek biorąc wiązanie wysokości składki na ubezpieczenie
    > zdrowotne z wynagrodzeniem jest dla mnie z lekka chore. Składka
    > ubezpieczeniowa powinna wynikać z kalkulacji prawdopodobieństwa.

    ZUS wbrew nazwie nie jest firmą ubezpieczeniową tylko drugim urzędem
    skarbowym, wpłata na ZUS wbrew nazwie nie jest składką na ubezpieczenie
    lecz podatkiem itd. Krótko mówiąc w tej dziedzinie socjalizm trzyma się
    mocno co gwarantuje nam lichą opiekę zdrowotną a w przyszłości głodowe
    emerytury.

    > Nie sądzę,
    > by osoby lepiej zarabiające jakoś radykalnie więcej chorowały.

    BTW: dlaczego składka na oC zależy od pojemności silnika? Czy właściciele
    aut z większymi silnikami powodują więcej wypadków albo wyrządzają większe
    szkody?

    > Tym ni mniej system mamy taki, jaki mamy, a firmy tam, gdzie się to
    obejść
    > da, to obchodzą.

    Działają racjonalnie. W przeciwieństwie do Ustawodawcy...

    Alek

  • 17. Data: 2005-02-06 10:44:11
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Skoro tak zgryźliwie, to i ja tak odpowiem. Moje pytanie "błąd, czy
    przymus"
    > nie odnosiło się do Twoje spójnika "albo", tylko do trzech kropek (dla nie
    > wtajemniczonych znak "...").

    Jakbys nie wiedzial znak "..." oznacza tyle, ze autor wskazuje miejsce
    ciecia w cytowanym tekscie wzglednie pozostawia niedomowienie.
    Mozesz w encyklopedii ktora tak biegle operujesz i pod haslem "wielokropek"
    bo tak sie ten znak nazywa znalezc pelna definicje tego znaku.

    > Przed nimi piszesz o "wadzie oświadczenia
    > woli", a żaden z przypadków wymienionych za nie jest wadą, a jedynie
    > przymusem (mniej lub bardziej bezpośrednim).

    Ale przymus bez wzgledu to czy jest posredni czy bezposredni powoduje
    powstanie wady oswiadczenia

> [...]
    > z/ź/ ż, niem. o/ö, fr. o/ô; znaki diakrytyczne mogą też służyć do
    > zaznaczenia miejsca akcentu lub pewnych osobliwości ortografii."

    No i wlasnie stad wiemy kiedy Ó to Ó a nie O ale na stronach usernetowskich
    nie piszemy tych ogonkow i kropeczek ani nad ani pod literkami w trosce o
    osoby nie obcujace z nimi (np przebywajacymi za granica lub obcokrajowcow)

    Pozdr Maver

  • 18. Data: 2005-02-06 15:21:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale przymus bez wzgledu to czy jest posredni czy bezposredni powoduje
    > powstanie wady oswiadczenia

    Wady, to się zgodzę bez dwóch zdań, ale nie błędu. Bład, to by był jakby mu
    umowę z inną firmą podstawili, niż pracował.

> [...]
    > osoby nie obcujace z nimi (np przebywajacymi za granica lub obcokrajowcow)

    Tylko co to ma do poruszanego przez nas tematu? Poz a tym oczywiście słuszna
    uwaga.

  • 19. Data: 2005-02-06 21:30:13
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > usernetowskich
    >
    > Tylko co to ma do poruszanego przez nas tematu? Poz a tym oczywiście
    słuszna
    > uwaga.

    No ale przeciez to ty sie czepialez zabkow twierdzac ze to żabki

    EOT

  • 20. Data: 2005-02-06 22:06:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No ale przeciez to ty sie czepialez zabkow twierdzac ze to żabki

    A czasem nie pomyliłeś osób? Bo mój czytnik utrzymuje, że osobą piszącą o
    żabkach (mniejsza o kontekst, ale przynajmniej w tym wątku) był Waldek.