  • 11. Data: 2010-12-18 16:01:32
    Temat: Re: Fikcyjny dług - jak to rozegrać?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-18 12:21, Robert Tomasik pisze:

    > Budka dróżnika nie jest siedzibą kolei. Pytanie, czy owo biuro, które
    > odesłało doc centrali jest biurem tej firmy, czy agentem.

    Do tego zmierzałem. :)
    I jeszcze do tego, że mają poświadczać iż ktoś im 'coś' zostawił/pokazał. :)

    --
    spp

  • 12. Data: 2010-12-18 17:25:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Do tego zmierzałem. :)
    > I jeszcze do tego, że mają poświadczać iż ktoś im 'coś' zostawił/pokazał.
    > :)

    Jeśli są oddziałem tej firmy ubezpieczeniowej, to mają obowiazek. Jeśli
    nie, to nie.

  • 13. Data: 2010-12-18 17:44:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł F pisze:

    > Dlatego chcę się postawić - jakie macie pomysły?

    Leczyć się trzeba, bo jakieś "dziwne" postępowanie stosujesz.
    Normalny człowiek okazałby im wypowiedzenie i miałby spokój.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 14. Data: 2010-12-18 17:46:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > czemu ja mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem?

    Przecież i tak przed sądem będziesz musiał to zrobić. A jak nie to
    przegrasz i tyle.

  • 15. Data: 2010-12-18 17:58:50
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Przecież i tak przed sądem będziesz musiał to zrobić. A jak nie to
    > przegrasz i tyle.

    Ponieważ jest to marnotrawienie mojego czasu i moich pieniędzy. Do tego
    wszystkie mam powody by sądzić iż jest to jawne wyłudzanie pieniędzy.

    --
    Pozdrawiam, Paweł

  • 16. Data: 2010-12-18 17:59:58
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jeśli są oddziałem tej firmy ubezpieczeniowej, to mają obowiazek. Jeśli
    > nie, to nie.

    Tak to był oddział tej firmy ubezpieczeniowej (nie agencja), niestety chyba
    żadnej pani nie chciało się pofatygować i lepiej było spławić "proszę dzwonić
    do centrali".

    --
    Pozdrawiam, Paweł

  • 17. Data: 2010-12-18 18:00:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Ponieważ jest to marnotrawienie mojego czasu i moich pieniędzy.

    Zdanie bez ładu i składu.

    > Do tego wszystkie mam powody by sądzić iż jest to jawne wyłudzanie pieniędzy.

    Akurat. To po prostu bałagan w organizacji.

  • 18. Data: 2010-12-18 19:31:29
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 18.12.2010 18:44, Johnson wrote:
    > Leczyć się trzeba, bo jakieś "dziwne" postępowanie stosujesz.
    > Normalny człowiek okazałby im wypowiedzenie i miałby spokój.

    O cholera, znowu menda wylazła ze swoimi poradami medycznymi.

    mi

  • 19. Data: 2010-12-18 20:53:18
    Od: "Paweł F" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Zdanie bez ładu i składu.

    Co Ci tu się nie składa? Może inaczej: dlaczego ja mam poświęcać prywatny czas
    i pieniądze dlatego, że firma ma problem z organizacją (oficjalnie)?

    > Akurat. To po prostu bałagan w organizacji.

    No to niech firmy sobie poprawią organizację bo ja mam dość listów o
    nierzekomo niezapłaconych fakturach oraz OC.

    --
    Pozdrawiam, Paweł

  • 20. Data: 2010-12-18 22:14:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

    > Leczyć się trzeba, bo jakieś "dziwne" postępowanie stosujesz.
    > Normalny człowiek okazałby im wypowiedzenie i miałby spokój.

    Skąd pewność, że miałby ?