  • 11. Data: 2005-10-05 12:26:04
    Temat: Re: Fikcyjne przepisanie auta - pytania
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 paź o godzinie 13:06, na pl.soc.prawo, york napisał(a):

    > Nikt jej nie bedzie placicl .Wszytko tylko na papierze.

    Ależ będzie płacił - i to w dodatku Ty - jako licytujący który zadeklarował
    najwyższą kwotę :)
    Przecież pieniądze uzyskane z licytacji tego samochodu - zostaną
    przeznaczone na np. spłatę któregoś z wierzycieli - sądzisz że wierzyciel
    nie będzie chciał już swoich pieniędzy które mu się należą?

    --
    Herbi
    05-10-2005 14:24:21

  • 12. Data: 2005-10-05 12:54:02
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    > Twoi znajomi durnego frajera szukają, a ty się sam podkładasz.

    Wreszcie ktoś nazwał rzecz po imieniu.
    Ja na taką propozycję jak w temacie zerwałbym znajomość.

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2005-10-06 11:50:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "york" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    Po przeczytaniu tego i pozostałych twoich postów, to chciał bym Ci
    tylko zwrócić uwagę, że biorąc w tym udział popełniasz przestępstwo -
    przede wszystkim.