  • 1. Data: 2008-08-20 13:08:08
    Temat: Fikcyjne konta
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Znalazlem takie ogloszenie:

    http://www.zlecenia.przez.net/oferta,17480

    Ktos szuka wykonawcy zlecenia zalozenia fikcyjnych kont na NK.
    Jak pisze: "zgodnie z regulaminem". No niech mnie ktos wyjasni
    bo moj zero-jedynkowy umysl nie jest w stanie tego pojac, jak
    konto moze byc fikcyjne?

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 2. Data: 2008-08-20 13:28:51
    Temat: Re: Fikcyjne konta
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek pisze:
> [...]
    > Jak pisze: "zgodnie z regulaminem". No niech mnie ktos wyjasni
    > bo moj zero-jedynkowy umysl nie jest w stanie tego pojac, jak

    Przeczytaj regulamin. Konto fikcyjne to określenie konta nie
    należącego do osoby, tylko np. "Ród Kowalskich" "Wszyscy lubiący piwo" itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz