  • 1. Data: 2011-10-25 23:53:22
    Temat: Faktura korygująca i brak zwrotu - co z odsetkami?
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    Dzień dobry,

    posiadałem telefon na abonament. Po wygaśnięciu abonamentu zostałem
    obciążony kwotą spoza promocji. W międzyczasie zmieniłem
    operatora(przeniesienie numeru) - wtedy operator z którego usług
    zrezygnowałem wystawił fakturę korygującą VAT z której wynika zwrot
    pieniędzy. Abonament był na rodzica, kasa przelewana była poleceniem
    zapłaty z mojego konta. Faktura została wystawiona 05.04.2010 - z tego
    co mi się o uszy obiło to mogę jeszcze wnioskować o zwrot, ponieważ
    faktura przedawnia się po 3 latach. Jeśli tak jest to czy mogę zażądać
    zwrotu kwoty z faktury wraz z odsetkami? Operator miał i zapewne ma
    konto z którego pobierał abonament, nie było kontaktu z zapytaniem gdzie
    i jak zwrócić pieniądze.

    Pozdrawiam
    Łukasz