eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFacet nie zaplacil faktury i zwinal firme - co mu moge zrobic? › Facet nie zaplacil faktury i zwinal firme - co mu moge zrobic?
  • Data: 2002-10-23 07:11:25
    Temat: Facet nie zaplacil faktury i zwinal firme - co mu moge zrobic?
    Od: "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sytuacja wyglada tak:
    Na poczatku roku wykonalem usluge (mam 1-osobowa firme) dla innej (tez
    1-osobowej) firmy i wystawilem fakture, ktora zaksiegowalem i zaplacilem
    podatek. Dostalem jednak tylko czesc pieniedzy, ktora nie pokryla jednak
    nawet podatku dochodowego i VAT-u. Przez kolejne miesiace facet obiecywal ze
    zaplaci, ale na obietnicach sie skonczylo. Pewnego dnia telefony firmy
    przestaly odpowiadac.
    Teraz pytanie - co moge teraz zrobic? Interesuja mnie tylko mozliwosci
    legalne ;)
    Kwota faktury jest nieduza - ok 600 zl netto.

    Sprawa jest o tyle utrudniona, ze facet prowadzil firme w Warszawie, mial ja
    zarejestrowana w wynajmowanym mieszkaniu nalezacym do wspolnika. Wiec teraz
    trudno mi goscia znalezc, zeby chociazby wyslac wezwanie do zaplaty.

    Licze na wasza pomoc i pzdrawiam
    Andrzej Paszkowski