    From: "lejek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: FLASH MOB - legalnie?
    Date: Fri, 24 Oct 2003 08:42:27 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@sucha.eu.org

    > Czyżby znowu mnie coś ominęło w życiu? Co to jest "Flash Mob"?
    > - Szwejk

    Ze strony http://www.flashmob.krakow.prv.pl/
    "idea flash mobu jest bardzo prosta. obcy sobie ludzie umawiają się w
    określonym miejscu i czasie. spotykają się tylko po to, żeby razem zrobić
    coś dziwnego i/lub zabawnego. jedyny sens flash mobu to kolorowanie
    codzienności oraz dobra zabawa. spotykamy się tylko po to, żeby wykonać
    łatwe i krótkie zadanie. nie gromadzimy się wcześniej, nie rozmawiamy.
    dokładnie o określonej godzinie ujawniamy się i realizujemy wspólnie
    scenariusz, a zaraz po zakończeniu akcji rozchodzimy się."

    Zjawisko to poraz pierwszy pojawiło się w Stanach Zjednoczonych. Wtedy
    bodajże kilkadziesiąt osób stanęło przed wystawą jakiegoś sklepu i o
    umówionej godzinie zaczęli klaskać. Wynikiem jest konsternacja przechodniów
    i "kolorowanie codzienności".

    Jestem ciekaw, czy takie zgromadzeni ludzi jest legalne?

    --
    "Bo ja piszę dobrze tylko Koślawo.
    To jest dobra pisownia, tylko Koślawa,