  • 1. Data: 2006-09-03 13:29:32
    Temat: Exmisja małżonka po rozwodzie ??
    Od: "Blue" <b...@w...pl>

    Witam serdecznie wszystkich
    Jak sam temat posta wskazuje potrzebuje informacji w jaki sposób i gdzie mam
    się zwrocić o eksmijsje małżonka.
    Jak wygląda cały proces i jak mam zacząc aby wyeksmitować jego z mojego
    mieszkania.
    Prosze pomocy już dalej nie wytrzymuje :(

  • 2. Data: 2006-09-03 14:27:23
    Temat: Re: Exmisja małżonka po rozwodzie ??
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "Blue" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkania.
    > Prosze pomocy już dalej nie wytrzymuje :(

    kto i jaki ma tytul prawny do lokalu /to samo pytanie dot. drugiego
    malzonka/??? czemu chcesz wywalic malzonka ????

  • 3. Data: 2006-09-03 14:34:58
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Blue wrote:
> [...]
    > mieszkania.
    > Prosze pomocy już dalej nie wytrzymuje :(

    Pytanie numer jeden.

    DOKĄD chciałabyś go eksmitować?

  • 4. Data: 2006-09-03 15:40:25
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    Jesli pije, robi awantury, znęca się psychicznie i fizycznie, nie
    partycypuje w kosztach utrzymania to masz szanse...
    Zreszta za mało informacji jest na temat sytuacji

  • 5. Data: 2006-09-03 15:48:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Blue wrote:
    > Witam serdecznie wszystkich
    > Jak sam temat posta wskazuje potrzebuje informacji w jaki sposób i gdzie mam
    > się zwrocić o eksmijsje małżonka.

    Do sądu.

    > Jak wygląda cały proces i jak mam zacząc aby wyeksmitować jego z mojego
    > mieszkania.

    A na pewno tylko Twoje, a nie wspólne?