  • 1. Data: 2003-07-15 06:34:43
    Temat: Europejski Fundusz Leasingowy-weksel
    Od: "Kondrad" <j...@w...pl>

    witam,
    w listopadzie 1998 roku znajoma wziela w leasing samochod(wplacajac sume
    gwarancyjna ok10000).Na poczatku 1999 roku z powodu tragedii w rodzinie
    przestala placic raty po czym w kwietniu 1999 roku samochod zostal zabrany
    przez pracownikow EFL.Panowie poinformowali ja iz samochod zostaje sprzedany
    a kwota gwarancyjna idzie na splacenie roznicy.
    Znajoma o calej sprawie zapomniala az do czerwca 2003 roku kiedy przyszlo
    wezwanie do wykupienia weksla na kwote ponad 130tys ktorego termin uplynal w
    listopadzie 2002 roku od kancelari ktora wykupila weksel w drodze indosu od
    EFL.

    Kwota na wekslu jest 3 razy wieksza od wartosci samochodu.W dokumentach
    ktorymi dysponuje kancelaria nie ma sladu po sprzedanym samochodzie a od
    momentu przekazania samochodu pracownikom EFL nie przyszlo zadne pismo z EFL
    w sprawie leasingu.

    Co w takiej sytuacji mozna poradzic?
    pozdrawiam
    Kondrad

  • 2. Data: 2003-07-15 09:20:24
    Temat: Re: Europejski Fundusz Leasingowy-weksel
    Od: "Dodo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kondrad" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    A jakieś pokwitowanie że pojazd został zdany jest ? Najlepiej by było na
    początek zadzwonić do EFL -u i spróbować rozjaśnić całą sytuację tzn. co i
    dlaczego.
    I dopiero potem zastanawiać się co dalej.
    pozdr. Dodo

  • 3. Data: 2003-07-15 11:38:00
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    Kondrad wrote:

> [...]
    > ktorymi dysponuje kancelaria nie ma sladu po sprzedanym samochodzie a od
    > momentu przekazania samochodu pracownikom EFL nie przyszlo zadne pismo z

    podstawowa sprawa to rozliczenie. proszę ustalic wartość samochodu, musieli
    jakoś to zaksięgować. weksel rozumiem że sostał wypełniony na podstawie
    deklaracji wekslowej. Proponuje pisemnie załatwiac wszystko i zwrócić się
    do EFL pisemnie o przesłanie historii rozliczeń pomiedzy stronami.
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności