  • 1. Data: 2003-07-15 02:51:09
    Temat: Zniesławienie - pozew - e-mail
    Od: "Kriegspiel" <v...@k...com>

    Pytanie:
    czy można pozwać kogoś (firmę) do sądu za zniesławienie na podsatwie
    korespondencji via e-mail?
    Po krótce - prowadziłem z pewną firmą rozmowy (wszystko via email -
    udokumentowane) na temat wykonania przez nich usługi.
    Kiedy uznałem, iż cena jest zbyt wysoka i zasugerowałem, by rozważyli raz
    jeszcze ofertę, najpierw posłali mnie do swojej konkurencji - co jest do
    zniesienia, jednak potem nadszedł list z wiadrem pomyj. Atora praktycznie
    nie znam prócz kilkunastominutowego spotkania kilka lat temu.
    Na prośbę o wyjaśnienie i przeprosiny nie reagują.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski

  • 2. Data: 2003-07-16 03:25:29
    Temat: Odp: Zniesławienie - pozew - e-mail
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik Kriegspiel w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bevqkn$3h8$...@a...news.tpi.pl...

    > czy można pozwać kogoś (firmę) do sądu za zniesławienie na podsatwie
    > korespondencji via e-mail?

    Pozwać zawsze możesz.

    W tym wypadku nie można mówić o
    zniesławieniu a o zniewadze.