  • 62. Data: 2013-06-27 00:50:14
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > usnet ląduje na wielu stronach przez bramki.
    > Na pewno nie znalezli jego postu bezposrednio na grupie.

    i wszystko jasne

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 61. Data: 2013-06-27 00:50:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    To moze tez napisze reklamacje, jak mnie 40 dyszki na karcie przewalili :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 63. Data: 2013-12-05 13:20:56
    Od: g...@g...com

    On Wednesday, 26 June 2013 19:46:40 UTC+2, Brzezi wrote:>
    > zauważyliśmy na forum wątek, w którym opisuje Pan problem z naliczeniem opłat za
    konto. Czy możemy prosić o więcej szczegółów - chętnie pomożemy. Zależy nam na
    szybkim wyjaśnieniu sprawy.

    > http://e-prawnik.pl/narzedzia/grupy-dyskusyjne/eurob
    ank-oszukuje_732778.html

    Niestety mam podobny problem - złożyłem wniosek o zamknięcie konta w marcu 2012
    opróżniając wcześniej konto, zdziwiło mnie trochę że nadal dostawałem wyciągi ale
    brak było jakichkolwiek zobowiązań i bieżących opłat. W najnowszym jednak wyciągu
    dostałem informację:

    Saldo rachunku bieżącego -36,00

    Saldo rachunków oszczędnościowych 0,00

    Suma lokat 0,00

    Łączna kwota zaległych opłat i prowizji -112,00

    Kwota do natychmiastowej spłaty -148,00

    Jakie było moje zdziwienie :) Nie wiedziałem, że takie praktyki to codzienność.
    Złożyłem reklamację przez telefon ale rozumiem że bank naliczył opłatę za prowadzenie
    konta w czasie okresu wypowiedzenia.
    Nigdy nie zdawałem sobie sprawy że bank nalicza takie opłaty.

    Co mogę teraz zrobić?

    Kind Regards
    Daniel