  • 1. Data: 2013-06-14 13:49:32
    Temat: Re: Odszkodowanie od lotniska
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Warto też dodać, że jak grzyby po deszczu pojawiła się masa firm które "za darmo"
    zajmują się pozwami przeciwko lotniskom.

    To jest jakaś abstrakcja. Nikt na tym świecie nie pracuje za darmo.
    Nie wierzę że firmy (nie będące kancelariami prawnymi) godzą się sponsorować całe
    postępowanie, które może ciągnąć się nawet 2 lata a honorarium odliczą sobie dopiero
    od ewentualnego odszkodowania. O ile w ogóle zostanie takie przyznane.

    Może jestem podejrzliwy, ale mam wrażenie że są to firmy "podstawione" aby
    wychwytywać osoby zainteresowany pozwami a potem ich sprawy "przewalać".

    sam rozmawiałem już z kilkoma takimi firmami, gdyż problem dotyczy także mnie.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl