  • 1. Data: 2008-06-12 18:33:16
    Temat: Etyka a prawo
    Od: normund <n...@g...com>

    Wlasnie jakas dama w TVN24 stwierdzila, ze w Polsce etyka (z gr. -
    zwyczaj) jest wazniejsza od prawa. Jestem ciekaw czy tak jest i jezeli
    tak to co jest prawem w tym kraju ?

  • 2. Data: 2008-06-12 19:09:58
    Temat: Re: Etyka a prawo
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    normund pisze:

    > Wlasnie jakas dama w TVN24 stwierdzila, ze w Polsce etyka (z gr. -
    > zwyczaj) jest wazniejsza od prawa.

    Nie wierz w to mówią w TV. TV kłamie.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-06-12 21:09:45
    Od: normund <n...@g...com>

    On 12 Cze, 21:09, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Nie wierz w to mówią w TV. TV kłamie.

    Ale to a scierwo

    http://www.tvn24.pl/-1,1553539,wiadomosc.html

    ( na zdjeciu po prawej - podobna do skrzyzowania orangutana z
    rydzykiem - zeby bylo jasne - tez nie jestem fanem Szczuki ) nie
    klamalo

  • 4. Data: 2008-06-12 21:22:56
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Nie wierz w to mówią w TV. TV kłamie.

    TV nie kłamie tylko razem z innymi tzw. informatorami idiocieje w
    zastraszającym tempie. Przeciętny człowiek ma do wyboru; idiocieć razem z
    nimi albo się rozwijać i nie oglądać głupot. Wybór należy do nas.

    grzech

  • 5. Data: 2008-06-12 21:36:21
    Od: normund <n...@g...com>

    On 12 Cze, 23:22, "grzech" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > TV nie kłamie tylko razem z innymi tzw. informatorami idiocieje w
    > zastraszającym tempie. Przeciętny człowiek ma do wyboru; idiocieć razem z
    > nimi albo się rozwijać i nie oglądać głupot. Wybór należy do nas.

    Sa konkretne wypowiedzi i odpowiednie reakcje
    Po raz kolejny wiem, ze zwyczaje sa ponad prawem w tym dziwnym kraju
    Wiem o tym od dawna - kazdego i kazda mozna tu u was kupic :)
    Jezeli w tym zasranym kraju jest prawo, to podaj JEDEN przyklad
    skutecznie skazanego sedziego - kumpla mafii, a takich pokurwionych
    gnid jest tu kilkaset

  • 6. Data: 2008-06-13 06:36:45
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 12 Cze, 20:33, normund <n...@g...com> wrote:
    > Wlasnie jakas dama w TVN24 stwierdzila, ze w Polsce etyka (z gr. -
    > zwyczaj) jest wazniejsza od prawa. Jestem ciekaw czy tak jest i jezeli
    > tak to co jest prawem w tym kraju ?

    Pani ta stweirdzila rowniez:

    "Dlaczego to dziecko, poczęte z miłości, nie ma prawa do życia?" tez
    mi sie zdawalo ze milosc a seks to dwie rozne sprawy ale jak widac
    kosciol uwaza ze gdzie penetracja tam milosc.

  • 7. Data: 2008-06-13 08:00:07
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "normund" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

[...]

    A czego ty jesteś krzyżówką? Chama z idiotą??

    --
    Pzdr
    Leszek