  • 11. Data: 2007-11-14 19:46:11
    Temat: Re: Egzekucja komornicza ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof" <c...@p...onet.pl> napisał
    > osob > zmarla. Co z czescia, ktora przypada na nieboszczke i osobe
    > przebywajaca poza
    >
    > Jeśli jesteście dłużnikami solidarnymi to komornik złupi tego,
    > którego się da. Następnie ten który zapłacił za wszystkich może
    > od pozostałych domagać się zwrotu części tego co zapłacił.

    tyz prowda.

  • 12. Data: 2007-11-14 20:12:33
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > to znaczy co masz na mysli?

    Mogl wynajmowac to mieszkanie ... np. przez 3 miesiace, a własciciel
    pozwolil mu sie zameldowac.

    Nie dopowiedział.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 13. Data: 2007-11-14 20:12:41
    Od: "Krzysztof" <c...@p...onet.pl>

    > tyz prowda.
    Nie wiem nawet o jaka kwote chodzi. Dostalem telefoniczna informacje od mamy
    (u ktorej jestem zameldowany), ze przyszlo pismo od komornika, ktory wzywa
    mnie do podania informacji:
    wskazanie jakie posiadam mienie, nieruchomosci, praw majatkowych, miejsca
    pracy, banku, numery kont itd. Ponoc straszy mnie grzywna 500 zl. Zupelnie nie
    wiem jak sie do tego ustosunkowac?
    Pozdrawiam. Krzysztof

  • 14. Data: 2007-11-14 20:26:05
    Od: "Krzysztof" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracy, banku, numery kont itd. Ponoc straszy mnie grzywna 500 zl. Zupelnie

    I jeszcze jedno, byc moze istotne, sprawcy zadluzenia informowali ADM, ze ja
    tam juz od ponad 20 lat nie mieszkam. Sprawcy zadluzenia nie chca
    (oficjalnie! - wzgledy moralne) abym w jakikolwiek sposob byl w ta sprawe
    zamieszny.
    Krzysztof

  • 15. Data: 2007-11-14 21:16:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > pracy, banku, numery kont itd. Ponoc straszy mnie grzywna 500 zl. Zupelnie nie

    Dowiedzieć się ile chce i zapłacić lub wziąć prawnika.
    Jak nie odpowiesz na wezwanie komornika dostaniesz grzywnę i będziesz
    miał jeszcze więcej do zapłacenia.

  • 16. Data: 2007-11-14 21:18:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > tam juz od ponad 20 lat nie mieszkam. Sprawcy zadluzenia nie chca
    > (oficjalnie! - wzgledy moralne) abym w jakikolwiek sposob byl w ta sprawe

    Widać ADM miał to gdzies. A koledzy na sprawę sądową się pewnie tez nie
    pofatygowali i nie miał kto tego sędziemu powiedzieć.
    Jeżeli to ADM poszedł do sądu to dogaduj się z ADM jako wierzycielem
    niech wycofają sprawę od komornika i dochodzą jej od reszty

  • 17. Data: 2007-11-16 02:59:30
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek pisze:
    > Sąd poszedł na łatwiznę i wydał wyrok na podstawie zameldowania a nie
    > faktycznego zamieszkania.

    dlaczego na łatwiznę?
    niestety takie mamy zasady
    zresztą pewnie był to adres podany przez powoda

    KG