  • 1. Data: 2007-06-13 09:21:04
    Temat: Egzekucja juz zap=3Faconych alimentów
    Od: <v...@g...pl>

    Witam!

    Mam problem z moja ex. Mia?em zasadzone alimenty, które p?aci?em.
    Niestety nasze dziecko umar?o i od nast?pnego miesi?ca przesta?em te
    alimenty p?aci?. Mine?o pó? roku i ona z?o?y?a spraw? do komornika o
    egzekucj? niby zaleg?ych alimentów, twierdz?c ?e nie p?aci?em na rok
    przed ?mierci? naszego dziecka. Wszystkie odcinki wp?at mam i jest
    z?o?ony pozew przeciwegzekucyjny.

    Moja ex postanowi?a utrudnia? mi?ycie jak si? tylko da?o, zg?asza?a na
    policji, ze j? pobi?em, próbowa?em g?wa?ci?, straszy?em i nawet nie wiem
    co jeszcze i oczywi?cie w pracy te? wszyscy musieli zna? jej historie.
    Gdyby nie sam fakt, ?e nagrywa?em wi?kszo?? jej napa?ci i gró?b to
    pewnie bym jeszcze za co? z tej listy odpowiedzia?. Pope?ni?a ju? wiele
    przest?psw przeciwko mnie, na które mia?em wystarczaj?ce dowody, ale
    da?em jej spokój, w ko?cu opiekowa?a si? naszym dzieckiem. Teraz jednak
    sytuacja si? zmieni?a i nie chce jej tego darowa?, bo jej n?kanie mnie
    si? nigdy nie sko?czy.

    Czy istnieje jaki? artyku? z k.k., pod który mo?na to podci?gn??? Jest
    ona w pe?ni ?wiadoma sep?nienia ?wiadcze? (mine?o pó? roku), a mimo
    wszystko stara si? wymusi? ponowna ich sp?ate.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-13 20:22:01
    Temat: Re: Egzekucja juz zap=3Faconych alimentów
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>

    *cut*

    Udaj sie prosto do najblizszej prokuratury, majac w reku dowody w postaci:
    - nagran jej napasci na Ciebie,
    - kwitow wplat alimentow + nagran zadania tych nienaleznych alimentow
    (plus akta sprawy o ich egzekucje),
    - nagrania jej grozb pod Twoim adresem,
    - pisemnej opinii srodowiskowej, zebranej od sasiadow z pomoca
    dzielnicowego i zaswiadczenie o niekaralnosci oraz opinie z pracy i
    innych instytucji, ktore moga Ci opinie wystawic... ze nie jestes
    agresywny i ze jestes kulturalnym czlowiekiem np. (moze przesadzam, ale
    troche propagandy raczej nie zaszkodzi).

    Prokurator powinien Ci pomoc... albo wskazac, kto pomoc Ci bedzie mogl.
    W kazdej gminie jest prawnik, ktory pomaga jej mieszkancom - tylko nie
    pamietam, w jakim zakresie. Stowarzyszenie Ochrony Praw Ojca tez moze Ci
    pomoc.

    Nie mam wiecej pomyslow...

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 3. Data: 2007-06-13 21:06:53
    Od: demicorn <n...@n...pl>

    Nie chodzi o to, że muszę się bronić przed tymi oskarżeniami, bo dzięki
    zebranym materiałom nigdy nie stałem sie nawet podejrzanym.

    Kwestia jest tylko tego wniosku do komornika. Tutaj uznaję, że przegieła i
    chcę ją uświadomić, że więcej nie będę takich zachowań tolerował. Problem w
    tym, że nie mogę się doszukać w k.k. niczego na temat wymuszeń pieniędzy
    (poza rozbójniczym, ale to się średnio kwalifikuje), a tym bardziej próby,
    bo już wiadomo, że nic ode mnie nie wyciągnie.

  • 4. Data: 2007-06-15 22:14:37
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>

    > tym, że nie mogę się doszukać w k.k. niczego na temat wymuszeń pieniędzy
    > (poza rozbójniczym, ale to się średnio kwalifikuje), a tym bardziej próby,
    > bo już wiadomo, że nic ode mnie nie wyciągnie.

    Wyłudzenie albo oszustwo, jak juz - albo jego proba... Wiedziala, ze te
    pieniadze sa jej nienalezne. Prokurator na pewno Ci powie, czy dany czyn
    jest scigany z urzedu, czy nie. Na pewno odpowie za poswiadczenie
    nieprawdy, bo musiala poswiadczyc nieprawde w procesie uzyskiwania
    komorniczego tytulu egzekucyjnego albo bezposrednio przed komornikiem...

    Zglos sie do prokuratora. Jezeli to nie bedzie scigane z urzedu, to na
    pewno poinformuje Cie, ze jest to scigane na wniosek pokrzywdzonego i z
    ktorego paragrafu... W koncu poszkodowani, ktorzy zglaszaja sie do
    prokuratury z problemem, nie maja obowiazku np. wiedziec, "z jakiego
    paragrafu ktos ich pobil" ;-) - jak to ktos ladnie ostatnio ujal.

    Pozdrawiam,

    Andrzej