  • 11. Data: 2011-06-01 11:38:15
    Temat: Re: E-sad - cetryfikat
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ja też wybieram sąd tradycyjny. Jedyną zaletą EPU to mniejsza opłata
    > sądowa na starcie.

    A ja wole EPU. Wypelniasz wszystko z domu, nie trzeba lazic po sadach. A czy
    dluznik odda mi kase po 2 miesiacach czy po pol roku to nie robi mi roznicy
    przy kwotach, ktore chce dostac. Raz tylko zaliczylem wtope - jakbym poszedl
    do tradycyjnego sadu to moze KW mialbym szybciej a tak przez EPU w
    miedzyczasie dluznik splajtowal.

    Dysiek

  • 12. Data: 2011-06-01 11:42:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-01 13:36, Dysiek pisze:

    > Dokladnie - bywa roznie.

    Czyli EPU w sumie powstało chyba tylko z myślą o powodach
    masowych, bo dla tych ten czas jest zdecydowanie krótszy zarówno
    w czasie wydania NZ jak i postanowienia o KW.

    Co też utwierdza mnie w przekonaniu, że w EPU nie czytają w
    ogóle treści pozwów powodów masowych, klikają ino "NEXT NEXT
    NEXT" ...

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 13. Data: 2011-06-01 11:47:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Co też utwierdza mnie w przekonaniu, że w EPU nie czytają w ogóle treści
    > pozwów powodów masowych, klikają ino "NEXT NEXT NEXT" ...

    Obawiam się, że jednak czytają, co by wyjaśniało dość długie oczekiwanie
    na NZ.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-06-01 12:26:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-01 13:47, Liwiusz pisze:

    > Obawiam się, że jednak czytają, co by wyjaśniało dość długie
    > oczekiwanie na NZ.

    Powiem Ci, że zrobiłem testa porównawczego.
    Puściłem sobie prywatnie 2 pozwy jednego dnia (tego samego,
    kiedy poszła "kontrolna" paczka powoda masowego).

    Na masówce - wszędzie NZ pojawiły się dużo wcześniej niż na moim
    prywatnym "działaniu".

    A, i żeby było wesoło - Mój pozew sztuk 2 brzmiał jota w jotę
    jeden i drugi. Zmieniło się tylko nazwisko i imię pozwanego. (to
    samo roszczenie do 2 różnych osób, te same dowody, te same
    okoliczności, te same daty).

    na sprawie nr 1 otrzymałem NZ i czekam z niecierpliwością na
    postanowienie o nadaniu KW, na 2 sprawa poszła do rejonu, jako,
    że wystąpił "brak podstaw do wydania NZ". ;/

    Stąd wnioskuję, że masowi nie są czytani, i szaraczki są.

  • 15. Data: 2011-06-01 18:23:58
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > przy kwotach, ktore chce dostac. Raz tylko zaliczylem wtope - jakbym
    > poszedl do tradycyjnego sadu to moze KW mialbym szybciej a tak przez EPU w
    > miedzyczasie dluznik splajtowal.

    no i wlasnie takie "ze na pewno da rade tylko troche pozniej" to juz mnie
    dawno nauczylo, ze trzeba brac teraz to co jest bo potem to sie zemsci. to
    tak ogolnie, nie tylko w takich kwestiach, jak poruszane.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 16. Data: 2011-06-02 15:47:55
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Powiem Ci, że zrobiłem testa porównawczego.

    Jestem w szoku - zalozylem sprawe w EPU 31 maja - dzis dostalem nakaz
    zaplaty.

    Dysiek