  • 1. Data: 2011-05-31 16:40:37
    Temat: E-sad - cetryfikat
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Wygasl mi stary certyfikat potrzebny do podpisania pozwu. Dostalem juz nowy,
    moge go pobrac ale pobiera sie jako plik tekstowy. Jak go zainslatowac?

    Dysiek

  • 2. Data: 2011-05-31 16:47:59
    Temat: Re: E-sad - cetryfikat
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Udalo sie spod IE. Firefox nie chcial zajarzyc.

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-05-31 21:35:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-31 18:40, Dysiek pisze:

    > Wygasl mi stary certyfikat potrzebny do podpisania pozwu. Dostalem juz nowy,
    > moge go pobrac ale pobiera sie jako plik tekstowy. Jak go zainslatowac?

    O ! Praktyk ;)

    Ile się czeka na postanowienie o nadaniu KW w przyp osób
    fizycznych (W sensie powodów niemasowych) ???
    Bo już czekam z miesiąc i huj mnie strzela, że w egzekucję nie
    mogę lecieć. Nakaz prawomocny (mimo, że nie jest to stwierdzone
    w aplikacji EPU).

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 4. Data: 2011-05-31 21:55:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Bo już czekam z miesiąc i huj mnie strzela, że w egzekucję nie mogę
    > lecieć. Nakaz prawomocny (mimo, że nie jest to stwierdzone w aplikacji

    A nakaz pozwany odebrał? Zobacz w aktach będziesz miał pod nakazem
    małymi literkami: doręczono elektronicznie do Rafała Gila w dniu...
    Doręczono tradycyjnie do ... w dniu ...

    albo
    Doręczenie zastępcze do ... w dniu ...

    Miesiąc to trochę za mało czasu, poczekasz pewnie jeszcze i drugi na
    klauzulę. Ja dziś dostałem klauzulę z marcowego nakazu (odebranego
    niezwłocznie).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-05-31 21:58:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-31 23:55, Liwiusz pisze:

    > A nakaz pozwany odebrał? Zobacz w aktach będziesz miał pod
    > nakazem małymi literkami: doręczono elektronicznie do Rafała
    > Gila w dniu...
    > Doręczono tradycyjnie do ... w dniu ...

    Zaróno moje doręczenie i doręczenie "tradycyjne" zaistniało - w
    aktach jest skan zwrotki.

    > Miesiąc to trochę za mało czasu, poczekasz pewnie jeszcze i
    > drugi na klauzulę. Ja dziś dostałem klauzulę z marcowego nakazu
    > (odebranego niezwłocznie).

    FAK ! ... Krótko i bez ogródek mówiąc - spierdoli mi pieniądz,
    który namierzyłem ... ehhh.

  • 6. Data: 2011-05-31 22:04:13
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > FAK ! ... Krótko i bez ogródek mówiąc - spierdoli mi pieniądz, który
    > namierzyłem ... ehhh.

    podobno esad jest wolniejszy niz niektore stacjonarne.
    ja skladalem ostatnio tradycyjnie po namowie prawnika.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2011-05-31 22:13:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-01 00:04, wromek pisze:

    > podobno esad jest wolniejszy niz niektore stacjonarne.
    > ja skladalem ostatnio tradycyjnie po namowie prawnika.

    Tutaj nie ma reguły. Niektóre nakazy są wydawane po kilku dniach, na
    niektóre czekałem 1/4 roku. Termin nadawania klauzul do już inna bajka :)

    Ja też wybieram sąd tradycyjny. Jedyną zaletą EPU to mniejsza opłata
    sądowa na starcie.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-05-31 22:43:32
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > niektóre czekałem 1/4 roku. Termin nadawania klauzul do już inna bajka :)
    >
    > Ja też wybieram sąd tradycyjny. Jedyną zaletą EPU to mniejsza opłata

    no ale moj wlasnie podobno jest superhiper a co do oplat to i tak pewnie
    bede targal z brata przez nast. 10 lat a on w swoim zacietrzewieniu pewnie i
    tak bedzie sie scieral poprzez sprzeciwy od nakazow itp. wiec chyba dobrze
    zrobilem ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2011-06-01 07:41:07
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <is3mu3$1qg$1@node2.news.atman.pl>, u...@m...pl
    says...>

    > O ! Praktyk ;)
    >
    > Ile sie czeka na postanowienie o nadaniu KW w przyp osób
    > fizycznych (W sensie powodów niemasowych) ???

    1-2-3 miesiace

  • 10. Data: 2011-06-01 11:36:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >1-2-3 miesiace