  • 1. Data: 2011-05-31 16:08:04
    Temat: ksiega wieczysta
    Od: ksdrs <k...@o...pl>

    Witam i o rade pytam :)

    Sprzedaje mieszkanie. Notariusz nie chce podpisac aktu z uwagi na to ze
    osatnio (miesiac temu) w ksiedze wieczystej gruntu na ktorym sa miejsca
    parkingowe pojawily sie wpisy o takiej tresci:
    "OSTRZEŻENIE O NIEZGODNOŚCI TREŚCI KSIĘGI WIECZYSTEJ Z RZECZYWISTYM
    STANEM PRAWNYM SKIEROWANE PRZECIWKO PRAWU WŁASNOŚCI UDZIAŁU NR 378 W
    WYSOKOŚCI 600000/586200000"

    oraz

    "OSTRZEŻENIE O NIEZGODNOŚCI TREŚCI KSIĘGI WIECZYSTEJ Z RZECZYWISTYM
    STANEM PRAWNYM - WYNIKAJĄCA Z AKTU POŚWIADCZENIA DZIEDZICZENIA
    SPORZĄDZONEGO W ŁODZI, ZA REP. _______, DNIA 1.04.2011 PRZED NOTARIUSZEM
    ______- NA PODSTAWIE KTÓREGO WŁASNOŚĆ DZIAŁEK EWIDENCYJNYCH O NUMERACH
    1/37, 1/28, 1/9 ORAZ 1/34 PRZESZŁA NA _____ W 1/4 UDZIAŁU, NA _________-
    W 1/4 UDZIAŁU ORAZ NA ________ W 1/2 UDZIAŁU."

    Notariusz zasugerowal ze pani notariusz z Lodzi sie pomylila i trzeba
    czekac z podpisaniem umowy na wyprostowanie ksiegi. Problem w tym ze
    zgodnie w umowa przedwstepna powinienem podpisac umowe do konca maja
    inaczej kupujacy moze zadac zwrotu zadatku.

    Co w takiej sytuacji zrobic?

  • 2. Data: 2011-05-31 16:33:01
    Temat: Re: ksiega wieczysta
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 18:08, ksdrs pisze:
    > Witam i o rade pytam :)
    <ciach>

    > Co w takiej sytuacji zrobic?

    Szukać jelenia który to sobie wyprostuje. Ewentualnie faktycznie czekać
    na wyprostowanie. Jesteś sprzedającym, problem będzie mieć kupujący.

    --
    MZ

  • 3. Data: 2011-05-31 17:00:51
    Od: ksdrs <k...@o...pl>

    W dniu 2011-05-31 18:33, MZ pisze:

    > Szukać jelenia który to sobie wyprostuje. Ewentualnie faktycznie czekać
    > na wyprostowanie. Jesteś sprzedającym, problem będzie mieć kupujący.

    Jak narazie to ja mam problem bo notariusz nie chce podpisac umowy.

    ksdrs

  • 4. Data: 2011-05-31 19:45:19
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 19:00, ksdrs pisze:

    > Jak narazie to ja mam problem bo notariusz nie chce podpisac umowy.

    Notariusz "dochowuje wszelkiej staranności" żeby nie wpuścić klienta
    (kupującego) w kanał. Postaw się na miejscu kupującego - chciałbyś kupić
    nieruchomość co do której są nieścisłości w KW?

    --
    MZ

  • 5. Data: 2011-05-31 21:36:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (31.05.2011 21:45), MZ wrote:

    > Notariusz "dochowuje wszelkiej staranności" żeby nie wpuścić klienta
    > (kupującego) w kanał. Postaw się na miejscu kupującego - chciałbyś kupić
    > nieruchomość co do której są nieścisłości w KW?

    A kto w takim przypadku traci na zadatku? W końcu to ani wina
    kupującego, ani sprzedającego że nagle się jacyś spadkobiercy objawili.

    p. m.