  • 1. Data: 2011-05-31 09:10:51
    Temat: Nierzetelny sprzedawca Allegro
    Od: K_D_K <n...@i...com>

    W lutym zakupilem uzywany sprzet sieciowy na ktory byla pisemna
    gwarancja 6 ms. w kwietniu odeslalem go na gwarancje poniewaz okazalo
    sie ze nie dziala prawidłowo. 5 maja dostalem maila ze sprzet jest w
    serwisie i reklamacja potrwa do 2 tyg. Do tego czasu zero odp. Na nr w
    aukcji nie moge sie dodzwonic. Na maile nie odpowiada mimo ze widac ze
    loguje sie w serwisie. Co mozna takiemu zrobic oprocz negatywnego
    komentarza?

  • 2. Data: 2011-05-31 10:46:57
    Temat: Re: Nierzetelny sprzedawca Allegro
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Nic
    W odpowiedzi dostaniesz niegetawnego komentarza ;) Na pomoc ze strony allegro
    nie licz - przerabiałem to już.
    Możesz ewentualnie podac go do sądu cywilnego.

  • 3. Data: 2011-05-31 11:33:36
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 11:10:51 +0200, K_D_K napisał(a):

> [...]
    > aukcji nie moge sie dodzwonic. Na maile nie odpowiada mimo ze widac ze
    > loguje sie w serwisie. Co mozna takiemu zrobic oprocz negatywnego

    Przestac nazywac go nierzetelnym. I czekac.
    Przyjal reklamacje? Przyjal.
    Poinformowal o czasie realizacji? poinformowal.
    To czego jeszcze chcesz, zeby Ci od reki wymienil?
    Sam zaznacyzles ze kupiles uzywane.

    --
    Mark

  • 4. Data: 2011-05-31 11:46:02
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Przestac nazywac go nierzetelnym. I czekac.
    > Przyjal reklamacje? Przyjal.
    > Poinformowal o czasie realizacji? poinformowal.
    > To czego jeszcze chcesz, zeby Ci od reki wymienil?
    > Sam zaznacyzles ze kupiles uzywane.

    5 maja + 14 dni (liczmy nawet robocze) = 25 maja. Coz to oznacza tak na
    prawde?
    Niewiele ponad to ze reklamacja zostala uwzgledniona. Termin realizacji?
    Niewiadomy... Masz "pisemna gwarancje"?
    I co w niej jest zawarte?
    Kiedys bylo jasne - termin rozpatrzenia reklamacji wynosil 14 dni roboczych,
    teraz do 14-tu dni ma ci odpowiedziec na reklamacje. Kiedys jesli do 14 dni
    nie oddano naprawionej rzeczy lub nie doreczono odmowy naprawy (chyba ze
    wyraznie inny termin byl podany w karcie gwarancyjnej... spotykalem sie
    rowniez z terminem 21 dni kalendarzowych, lub bez dopisku - 21 dni) z
    niejako automatu przyslugiwala ci wymiana lub zwrot gotowki. Jak jest teraz?
    Wiadomo.. reklamacja uwzgledniona, czas na napawe "blizej nieokreslony".
    Chyba ze sie myle :P

  • 5. Data: 2011-05-31 12:09:38
    Od: K_D_K <n...@i...com>

    W dniu 2011-05-31 13:33, Mark pisze:

    > Przestac nazywac go nierzetelnym. I czekac.
    > Przyjal reklamacje? Przyjal.
    > Poinformowal o czasie realizacji? poinformowal.
    > To czego jeszcze chcesz, zeby Ci od reki wymienil?
    > Sam zaznacyzles ze kupiles uzywane.

    to czemu nie odpisuja na maile? Termin dawno minął a ja nie mam sprzetu
    i pieniedzy i nie wiem czy cos z tego bede mial...

  • 6. Data: 2011-05-31 13:11:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > to czemu nie odpisuja na maile? Termin dawno minął a ja nie mam sprzetu i
    > pieniedzy i nie wiem czy cos z tego bede mial...

    Sprobuj zadzwonic z innego telefonu - zobaczysz czy odbierze.

    Dysiek

  • 7. Data: 2011-05-31 14:48:40
    Temat: Odp: Nierzetelny sprzedawca Allegro
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "K_D_K" <n...@i...com> napisał w wiadomości grup
    > W lutym zakupilem uzywany sprzet sieciowy na ktory byla pisemna gwarancja 6 ms.

    czyli dawno wygasla, prawda? :>