  • 1. Data: 2011-05-31 09:20:16
    Temat: Ochrona tablic na zdjeciach
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    CZeść.
    Powrócę do tego o co juz tu kiedys pytałem.
    Wczoraj w gazecie Komputer Swiat wyczytałem że Google ma zamiar
    wjechać do Polski z tymi swoimi samochodami z kamerami i robić zdjęcia
    do Steet View. Zaskoczyło mnie jedno zdanie. Otóż było tam napisane,
    że takie fotografowanie jest niezgodne z polskim prawem ponieważ musza
    zalonić tablice rejestracyjne samochodów a podobno google tego nie
    robi, czy jakoś tak. Ale nie o to chodz. Chodzi mi o zasłanianie
    tablic. Jaki to moze byc przepis mówiący o tym że nie mozna pokazywac
    na fotografiach numerów tablic.

  • 2. Data: 2011-05-31 09:22:10
    Temat: Re: Ochrona tablic na zdjeciach
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 11:20, slawek7 pisze:

    > że takie fotografowanie jest niezgodne z polskim prawem ponieważ musza
    > zalonić tablice rejestracyjne samochodów a podobno google tego nie

    Brednie.

    > robi, czy jakoś tak. Ale nie o to chodz. Chodzi mi o zasłanianie
    > tablic. Jaki to moze byc przepis mówiący o tym że nie mozna pokazywac
    > na fotografiach numerów tablic.

    Tylko jeśli tablice zawierają treści wulgarne ;->

    Jak ktoś się boi, że go żona przyuważy pod domem kochanki, to niech
    jeździ taksówkami z workiem na głowie.

  • 3. Data: 2011-05-31 10:46:03
    Od: " GK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > (...)
    > Jak ktoś się boi, że go żona przyuważy pod domem kochanki, to niech
    > jeździ taksówkami z workiem na głowie.

    Parafrazując Olgierda (notatka z 17 kwietnia br.): to jest naprawdę masakra, że
    człowiek nie rozumie, że problem z bezpieczeństwem naszych danych zaczyna się
    właśnie od masowej cyfryzacji zbiorów...
    Nawet jeśli prima facie wszystko jest zgodne z prawem.

    GK

  • 4. Data: 2011-05-31 10:52:22
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 12:46, GK pisze:

> [...]
    > właśnie od masowej cyfryzacji zbiorów...
    > Nawet jeśli prima facie wszystko jest zgodne z prawem.

    Masz jakąś manię prześladowczą?