  • Data: 2010-03-28 17:53:41
    Temat: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: cin <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo,
    Zwracam się do Państwa z zapytaniem co w takim przypadku zrobić.
    Wczoraj dostałem mandat w wysokości 400 zł.
    Nie byłoby może w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że wyprzedził mnie
    samochód a mnie jako drugiego zatrzymano.
    Na moje pytanie dlaczego tego przede mną nie zatrzymano odpowiedzieli że
    to bez różnicy (po chwili konsternacji).
    Nie wiem dlaczego, ale zgodziłem się zabrać mandat, a teraz żałuję, bo
    mam świadka który ze mną jechał który może przed sądem potwierdzić jak
    było faktycznie.
    Bardzo proszę o wszelką pomoc jak zapłacić/nie płacić/rozwiązać ten problem.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc