  • Data: 2010-03-28 18:56:06
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: cin <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn. jaki jest tutaj problem?
    >
    > Chcesz, aby policja szukala kierowcy, ktory cie wyprzedzil i ukarala go
    > wyzszym mandatem?

    Chciałem żeby uwzględnili moją prośbę o zdroworozsądkowe podejście do
    zaistniałej sytuacji. Nie uczynili tego, dlatego żałuję że przyjąłem
    mandat i dlatego zwróciłem się z zapytaniem na to forum.
    Pomijając bzdurne, nic nie wnoszące wypowiedzi "dzieci neostrady"
    serdecznie dziękuję za rzucenie mi światła na te i przy okazji inne
    aspekty egzekucji mandatu.
    Pozdrawiam serdecznie