  • 11. Data: 2006-06-11 10:01:59
    Temat: Re: Dziwne praktyki Ery - czy to zgodne z prawem?
    Od: "akala" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:448b564d@news.home.net.pl

    > Każdy, kto ma fizyczny dostęp do terminala. Czyli np. każdy, kto ma w
    > ręku Twój telefon komórkowy, może wybrać numer i rozpocząć rozmowę.
    > Albo wysłac SMS-a za 10,98 zł

    u mojego zanjomego taka umowę zawarł jego 5 letni synek
    akala

  • 12. Data: 2006-06-11 10:14:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    akala napisał(a):

    > u mojego zanjomego taka umowę zawarł jego 5 letni synek

    Nauka radziecka zna również przypadki zawarcia takiej umowy przez kota :-P

    M.

  • 13. Data: 2006-06-11 11:05:54
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Cyberix napisał(a):

    > Ciekawe.... raz piszesz, że nic nie pamiętasz a za chwile jednak pamiętasz
    > ;)

    Bo kiedys z ciekawosci i przy okazji zabawy telefonem wlazlem na wap,
    czyli na domyslna strone glowna ustawiona przez ERA i byl to wlasnie
    serwis omnix. Trudno nazwac to korzystaniem bo generalnie z WAPu w ogole
    nie korzystam :)

    Jacek

  • 14. Data: 2006-06-11 15:08:47
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    akala napisał(a):
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:448b564d@news.home.net.pl

    > u mojego zanjomego taka umowę zawarł jego 5 letni synek
    > akala

    u mojego kolegi jeszcze młodsza córcia zakupiła mu alu felgi na allegro
    Trochę się zdziwił jak dostał telefon w pracy jak chce uregulować płatność

    P. Arek

  • 15. Data: 2006-06-12 15:51:06
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > BOA upierala sie ze cos tam zamawialem i ze wszystko jest w porzadku i ze
    > nie lamia prawa :) to byla odpowiedz na to jak zarzucilem im ze takie
    > praktyki jakie stosuja sa niezgodne z prawem :)
    >
    > A co wy powiecie o takich praktykach? Czy dozwolone jest obciazanie mnie
    > jakas kwota za jakas subskypcje gier jesli nie odwolam jakiejs wymyslonej
    > subkrypcji?
    >
    > Takie smsy w sumie moga wysylac do kazdego abonenta, zakladajac nawet ze
    > co 10 osoba nie odpowie na tego smsa negatywnie co skutkowac bedzie

    miałem podobna sytuacje - mam abonament taniej w sieci i .. dostałem
    rachunek za telefon a w szczegolach mialem ze mi przeszlo iles tam minut na
    nastepny miesiac, a jednoczesnie mialem wpisanych kilka smsow na jeden z
    numerow w cenie 60 gr (brutto) gdzie normalnie jest 20 tak mniej wiecej, ale
    co dziwne ten numer jest w ERZE również, i to jest numer mojej zony, zdarza
    sie na wydruku ze jednego dnia mam raz policzone jako numer w sieci a raz
    jako oplata.. po 1 telefonie do BOA uslyszalem ze mam "zle wpisany numer
    telefonu tej osoby w swoim aparacie - ( w sensie +4848 608 XXXXX <- z
    podwójnym prefiksem kraju) co powoduje naliczanie smsow JAKBY TO BYLY SMSY
    MIEDZYNARODOWE !!!!" hmm ok przyjalem do wiadomosci ale wtedy wlasnie
    sprawdzilem dokladnie i nie mam tak wpisanego - mam normalnie 48608xxx i
    wtedy dopiero zauwazylem ze raz jest traktowany jako sms zwykly raz
    miedzynarodowy .. tia - zadzwonilem drugi raz na boa i wtedy mi powiedziano
    ( po 20 minutach tlumaczenia i awanturowania) ze mozliwe ze to jakis u nich
    jednak blad i ze mi dadza dodatkowe minuty za to.. albo korekte..zrobia ...
    tia .. - jaki z tego wniosek ?? klocic sie i juz - a ja musze jeszcze
    dokladniej policzyc minuty bo mi powiedzieli ze traktowali je jako normalne
    ( 1 min=4 sms) - ale po tym to ja im nie wierze..