  • 1. Data: 2006-06-10 18:22:08
    Temat: wypadek - NW - samochód
    Od: "GrdykaOjcaRydzyka" <m...@p...onet.pl>

    Ubezpieczenie NW (jak mi sie zdaje) chroni pasażera i (chyba) kierowce. Co
    musi sie stac by z niego skorzystac? Czy musza byc jakies obrazenia
    "powazne" czy ... No własnie? Np. skaleczenie, podrapanie... to tez w pewnym
    stopniu obrazenia. Jak sie ma do tego NW ??
    GOR

  • 2. Data: 2006-06-10 18:56:35
    Temat: Re: wypadek - NW - samochód
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    GrdykaOjcaRydzyka wrote:
    > Ubezpieczenie NW (jak mi sie zdaje) chroni pasażera i (chyba) kierowce. Co
    > musi sie stac by z niego skorzystac?

    Przeczytaj umowę.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-06-10 19:23:23
    Od: "GrdykaOjcaRydzyka" <m...@p...onet.pl>

    > Ubezpieczenie NW (jak mi sie zdaje) chroni pasażera i (chyba) kierowce. Co
    > musi sie stac by z niego skorzystac?

    Przeczytaj umowę.

    ogólnie pytam

  • 4. Data: 2006-06-10 19:46:43
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > ogólnie pytam

    Ogólnie przeczytaj umowe ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-06-10 20:01:51
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:e6f2kg$hji$1@news.onet.pl
    użytkownik *GrdykaOjcaRydzyka* napisał(a):

> [...]
    > jakies obrazenia "powazne" czy ... No własnie? Np. skaleczenie,
    > podrapanie... to tez w pewnym stopniu obrazenia. Jak sie ma do tego

    Przeczytaj OWU

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2006-06-10 20:09:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    GrdykaOjcaRydzyka [###m...@p...onet.pl.###] napisał:

    Ogólnie,to musi być trwały uszczerbek na zdrowiu.

  • 7. Data: 2006-06-10 22:02:12
    Od: "Karol C." <k...@w...pl>

    Użytkownik "GrdykaOjcaRydzyka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "powazne" czy ... No własnie? Np. skaleczenie, podrapanie... to tez w
    > pewnym stopniu obrazenia. Jak sie ma do tego NW ??

    zbierz dokumentację medyczną i zgłoś szkodę do ubezpieczalni.
    Po zakończeniu leczenia powinienes miec komisję, która określi procentowy
    trwały uszczerbek na zdrowiu.
    Wysokość odszkodowania = %uszczerbku razy suma ubezpieczenia.

    KC

  • 8. Data: 2006-06-11 10:18:55
    Od: ajwenhou <a...@N...gazeta.pl>

    GrdykaOjcaRydzyka spłodził(a):

    > Ubezpieczenie NW (jak mi sie zdaje) chroni pasażera i (chyba) kierowce.

    Ogólnie to ubezpieczenie NW kierowcy i pasażerów nie chroni (bo niby przed
    czym?)

    > Co musi sie stac by z niego skorzystac?

    Ogólnie to wypadek ubezpieczeniowy objęty zakresem tegoż ubezpieczenia.

    > Czy musza byc jakies obrazenia "powazne" czy ... No własnie? Np. skaleczenie,
    podrapanie... to tez w pewnym
    > stopniu obrazenia.

    Ogólnie to zdefiniuj "poważne". Dla jednego będzie to strata palca, dla
    blond-tipsiary-solariummoimdomemjest strata połowy tipsa.

    > Jak sie ma do tego NW ??

    Ogólnie? Ma się dobrze.

    --
    + omnia mea mecum porto +