  • 1. Data: 2004-01-05 20:43:39
    Temat: Dzierżawa a prawo pierwokupu.
    Od: Wiewióra. <l...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam takie właśnie pytanie: czy osoba, będąca wieloletnim dzierżawcą
    zabudowanej nieruchomości stanowiącej własność gminy ma jakiekolwiek prawa
    /np. prawo pierwokupu/ w momencie przeznaczenia do sprzedaży tej
    nieruchomości. Będę wdzięczna za odpowiedź a jeszcze wdzięczniejsza za kilka
    §§§.

    Wiewióra
    l...@p...onet.pl
    pisząc na priva z adresu usuń .spam.

  • 2. Data: 2004-01-06 14:07:04
    Temat: Re: Dzierżawa a prawo pierwokupu.
    Od: <l...@p...fm>

> [...]
    > zabudowanej nieruchomości stanowiącej własność gminy ma jakiekolwiek prawa
    > /np. prawo pierwokupu/ w momencie przeznaczenia do sprzedaży tej

    Tylko jesli wynika to z umowy. Zdaje sie ze przy gruntach rolnych
    przewidziane jest ustawowe prawo pierwokupu.

    Będę wdzięczna za odpowiedź a jeszcze wdzięczniejsza za kilka
    > §§§.

    596 kc

    Dan.

  • 3. Data: 2004-01-08 21:50:15
    Od: Wiewióra. <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > przewidziane jest ustawowe prawo pierwokupu.
    >
    > Będę wdzięczna za odpowiedŸ a jeszcze wdzięczniejsza za kilka

    Dzięki