  • 1. Data: 2004-01-05 20:59:56
    Temat: urlop, zmiana przepisow
    Od: "Pinki" <p...@o...pl>

    Witam grupowiczow,
    sprawa wyglada tak: jestem zatrudniony w pewnej firmie od dnia 1 lutego 2003
    r. na czas okreslony do 31 stycznia 2004 r. (moja pierwsza praca) Wedlug
    obowiazujacych przepisow po pol roku pracy wykorzystalem przyslugujacy mi
    urlop w wymiarze o polowe krotszym (tak jak mowia przepisy 9 dni). Czy w
    swietle nowych przepisow, ktore mowia ze z kazdym miesiacem przysluguje mi
    1/12 urlopu mam prawo w styczniu starac sie o urlop w wymiarze 11 dni, skoro
    najnizszy wymiar urlopu wynosi od stycznia 20 dni?

    --
    ***Pinki***

  • 2. Data: 2004-01-09 07:30:05
    Temat: Re: urlop, zmiana przepisow
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    skoro
    > najnizszy wymiar urlopu wynosi od stycznia 20 dni?

    Raczej nie .. prawo wstecz nie dziala.. masz prawo od poczatku roku do
    urlopu 20dni (jesli pracujesz tylko miesiac i tak pracodawca nie da Ci
    wiecej niz 2 dni. Troche niewesolo