  • 1. Data: 2007-10-21 12:12:25
    Temat: Dziennikarze w lokalu wyborczym - zdjęcia.
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam.
    Czy dziennikarz prasowy z legitymacją dziennikarską może w lokalu wyborczym
    wykonać zdjęcia do gazety?
    W wytycznych jest tylko zapis, że nie może przeprowadzać wywiadów.

    --
    Arek

  • 2. Data: 2007-10-21 13:04:46
    Temat: Re: Dziennikarze w lokalu wyborczym - zdjęcia.
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Czy dziennikarz prasowy z legitymacją dziennikarską może w lokalu
    wyborczym
    > wykonać zdjęcia do gazety?
    > W wytycznych jest tylko zapis, że nie może przeprowadzać wywiadów.

    mi sie wydawalo, ze nie mozna ich publikowac a kto zabrania robienia
    wywiadow ?

    Icek

  • 3. Data: 2007-10-21 13:12:26
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    > wyborczym
    >>

    > mi sie wydawalo, ze nie mozna ich publikowac a kto zabrania robienia
    > wywiadow ?

    Uchwała PKW - wytyczne dla obwodowych komisji wyborczych:
    ... Dziennikarze nie mogą przeprowadzać wywiadów w lokalu, w którym odbywa
    się głosowanie, ani przebywać w tym lokalu przed rozpoczęciem i po
    zakończeniu głosowania....

    Ale czy można robić zdjęcia do prasy?

    --
    Arek

  • 4. Data: 2007-10-21 13:26:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Ale czy można robić zdjęcia do prasy?

    Nie jest to zabronione - więc jest dozwolone...

  • 5. Data: 2007-10-21 14:07:04
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Arek pisze:
    > Ale czy można robić zdjęcia do prasy?

    można. Nie trzeba być dziennikarzem.

    --
    Matt Z

  • 6. Data: 2007-10-21 14:23:32
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 21 Oct 2007 15:26:11 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie jest to zabronione - więc jest dozwolone...

    Z drugiej strony może to jakoś tam godzić w tajność wyborów. Już pomijam
    fakt, że u mnie nie było kotarki tylko takie na krzyż ustawione -
    wszystko widać przez ramię, chodzi też o to, że przymiotnik ten trzeba
    rozumieć jako prawo zachowania w prywatności czy ktoś wziął udział w
    głosowaniu czy też wolał posiedzieć w domu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 7. Data: 2007-10-21 15:31:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Z drugiej strony może to jakoś tam godzić w tajność wyborów.

    Jak za zasłonkę się nie pakują, to nie.

    > Już pomijam
    > fakt, że u mnie nie było kotarki tylko takie na krzyż ustawione -
    > wszystko widać przez ramię, chodzi też o to, że przymiotnik ten trzeba

    A to jest wina partackiego komitetu wyborczego - bo tajność głosowania
    narusza w takiej sytuacji nawet ktoś z dobrym wzrokiem...

    > rozumieć jako prawo zachowania w prywatności czy ktoś wziął udział w
    > głosowaniu czy też wolał posiedzieć w domu.

    A to już totalna bzdura, bo to by oznaczało, że na wybory trzeba by
    chadzać w maskach (żeby cię nie rozpoznali) albo z opaską na na oczach i
    po omacku (żebyś ty kogoś nie rozpoznał).

    "Odrobinkę" nadinterpretujesz. (to się chyba kiedyś mianem
    "falandyzacji" określało ;-> )

  • 8. Data: 2007-10-21 17:26:15
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd pisze:
> [...]
    > rozumieć jako prawo zachowania w prywatności czy ktoś wziął udział w
    > głosowaniu czy też wolał posiedzieć w domu.

    czemu oczywiście bardzo służy podpisywanie listy...

    KG

  • 9. Data: 2007-10-21 19:46:04
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 21 Oct 2007 19:26:15 +0200, kam napisał(a):

    > czemu oczywiście bardzo służy podpisywanie listy...

    U mnie list się nie upublicznia.

  • 10. Data: 2007-10-21 20:28:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > U mnie list się nie upublicznia.

    Czyli jak podpisujesz, to każą zamykać oczy? ;->