  • 1. Data: 2007-10-21 08:57:33
    Temat: Kupilem przez internet i nie mam towaru
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Kupilem przez internet monitor. A w sumie nie kupilem co zlozylem zamowienie
    w sklepie i wykonalem przelew. Minely juz dwa tygodnie a towaru ani kasy nie
    mam. NA ani jednego emaila mi nie odpowiedzieli. JAk udalo mi sie w koncu
    dodzwonic to ze smiechem gosciu stwierdzil ze tego towaru nie maja i maja 7
    dni na oddanie kasy.
    1) Co moge zrobic aby pogonic tych gosci ?
    2) Czy faktycznie jest jakies prawo ze maja 7 dni na zwrot kasy ? W
    regulaminie maja zapis ze realizacja odbywa sie tego samego dnia a jak nie
    to informuja klienta (co oczywiscie nie nastapilo) ?
    3) Czy moge podac ich np do US ze przetrzymuja moja kase ? Albo moge zazdac
    odsetek karnych ?

    Fantom
    ps. No i moge smailo powiedziez ze ta firma to www.KOMSAD.pl - nikomu nie
    polecam tam zakupow. Zreszta http://www.opineo.pl/index.php?sklep=29
    potwierdza to co pisze

  • 2. Data: 2007-10-22 18:48:30
    Temat: Re: Kupilem przez internet i nie mam towaru
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Fantom" < > napisał w wiadomości
> [...]
    > to informuja klienta (co oczywiscie nie nastapilo) ?
    > 3) Czy moge podac ich np do US ze przetrzymuja moja kase ? Albo moge

    A czytałeś ich regulamin ? Upewniłes się ,że mają towar przed zapłaceniem
    (punkt regulaminu) ?
    To co sie rzucasz ?

    Pozdro
    zenek

  • 3. Data: 2007-10-23 16:59:27
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > A czytałeś ich regulamin ? Upewniłes się ,że mają towar przed zapłaceniem
    > (punkt regulaminu) ?
    > To co sie rzucasz ?

    A tyo co sie rzucasz jak nie wiesz o czym piszesz ? Przyszedl email ze
    rozpoczna realizacje tylko w przypadku wplaty pieniedzy. A regulamin jest
    jeszcze mocniejszy - realizacja w ciagu tego samego dnai a jak nie moga to
    od razu maja informowac. Czyli krotko mowiac daja ciala na calej linii
    Wiec sie nie rzucaj.

    Fantom

  • 4. Data: 2007-10-24 15:40:42
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeszcze mocniejszy - realizacja w ciagu tego samego dnai a jak nie moga to
    > od razu maja informowac. Czyli krotko mowiac daja ciala na calej linii

    To przytaczam Ci 2 punkty regulaminu:

    4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe
    wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego przez
    PPHU KOMSAD na stronach sklepu internetowego oraz weryfikacja telefoniczna
    poprawności zamówienia.

    14. PROSIMY O POTWIERDZANIE DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW PRZED ZŁOŻENIEM
    ZAMÓWIENIA, a w szczególności przed dokonaniem przelewu. Przelew
    zrealizowany bez potwierdzenia zamówienia zwracamy w terminie do 7 dni od
    dnia uzgodnienia zwrotu (część klientów decyduje sie na zmianę w zamówieniu
    bez konieczności dokonywania zwrotów).

    Napisane jasno (a w 14 pukcie nawet krzyczą) ,że trzeba najpierw zadzwonić.
    Więc to Ty się nie wywiązałes z umowy , nie oni.

    Pozdro
    zenek

  • 5. Data: 2007-10-24 16:42:28
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > To przytaczam Ci 2 punkty regulaminu:

    A ja Ci przytocze To co dostalem w emailu :
    "Wybrano płatność przelewem. W związku z tym informujemy, iż realizacja
    zamówienia rozpocznie się po wpłynięciu wpłaty na nasze konto bankowe. "

    oraz jak tak lubisz przytocze ci tez wyciag z tego regulaminu :
    10. Terminy realizacji zamówień:
    - wszystkie zamówienia złożone do godziny 12 danego dnia będą, w miarę
    możliwości, realizowane tego samego dnia (wysyłane i dowiezione do
    klientów),
    - wszystkie zamówienia składane po 12 będą,w miarę możliwości, realizowane w
    następnym dniu roboczym,
    - PPHU KOMSAD zastrzega sobie możliwość zmian w terminach realizacji, jeżeli
    będą one następstwem spraw niezależnych od PPHU KOMSAD. O takich zmianach
    niezwłocznie poinformujemy zainteresowanych (zamawiającego).

    No i nie wpsomne ze mija trzeci tydzien a kasy mi nie oddali. JEzeli ich
    bronisz to z calym szacunkiem chyba masz jakies z nimi powiazania. Ile maja
    dni wg Ciebie na zwrot kasy ??
    Nie wpsomne o tym, ze po kilku probach meilowych jak w koncu sie tam do
    kogos dodzwonlem to uslyszalem ZE SMIECHEM ze kase mi oddzadza w ciagu 7 dni
    (wtedy juz minelo chyba 10-12)

    Fantom
    ps. No i na szczescie OPINEO zacytowane w pierwszym poscie potwierdza tylko
    to co pisze.

  • 6. Data: 2007-10-24 16:44:31
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > To przytaczam Ci 2 punkty regulaminu:

    A jak lubisz cytaty to jeszcze
    "5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub
    czasowo realizację złożonego zamówienia, PPHU KOMSAD zastrzega sobie prawo
    do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje
    się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego"

    Fantom

  • 7. Data: 2007-10-24 20:36:10
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    > A ja Ci przytocze To co dostalem w emailu :
    > "Wybrano płatność przelewem. W związku z tym informujemy, iż realizacja
    > zamówienia rozpocznie się po wpłynięciu wpłaty na nasze konto bankowe. "

    Rozumiem ,że jest to automatyczna odpowiedź na wysłanie formularza
    zakładająca ,że wypełniłeś punkt 4 i punkt 14 regulaminu .

> [...]
    > będą one następstwem spraw niezależnych od PPHU KOMSAD. O takich zmianach
    > niezwłocznie poinformujemy zainteresowanych (zamawiającego).

    Nie spełniłeś "podstawowego warunku realizacji zakupów" z pktu 4. więc
    zamówienie nie zostało w pełni złożone jak rozumiem.

    > No i nie wpsomne ze mija trzeci tydzien a kasy mi nie oddali. JEzeli ich
    > bronisz to z calym szacunkiem chyba masz jakies z nimi powiazania.

    :)) Tu mnie rozśmieszyłeś. Nie wiem nawet czym handlują.

> [...]
    > Nie wpsomne o tym, ze po kilku probach meilowych jak w koncu sie tam do
    > kogos dodzwonlem to uslyszalem ZE SMIECHEM ze kase mi oddzadza w ciagu 7

    Pkt 14 regulaminu "Przelew zrealizowany bez potwierdzenia zamówienia
    zwracamy w terminie do 7 dni od dnia uzgodnienia zwrotu"

    Mają 7 dni od chwili kiedy uzgodnisz z nimi ten zwrot. Domyślam się ,że w
    rozmowie telefonicznej powiedziałeś im o chęci otrzymania swoich pieniędzy.
    Jeśli tak było to od tego telefonu mają 7 dni.

    Nie jestem prawnikiem i piszę tylko w oparciu o przeczytany regulamin, na
    który wyraziłeś zgodę.

    Pozdro
    zenek