  • 1. Data: 2007-10-21 08:31:17
    Temat: Pomoc społeczna
    Od: "Alex" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy pracownicy socjalni mają prawo wejść do mojego domu bez mojej zgody?
    Mieszkam sam, co prawda w domu nie mam luksusów, jest mi z tym dobrze.
    Wsparcia finansowego z OPS nie oczekuje. OPS bardzo się interesuje moimi
    warunkami mieszkaniowymi;) Straszą mnie sanepidem, i czy tylko się da,
    zaznaczam że nikomu nie przeszkadzam z sąsiadów. Jestem tym zirytowany, to
    jest przecież moja sprawa w jakich warunkach mieszkam.
    Pozdro
    Peter

  • 2. Data: 2007-10-21 09:35:31
    Temat: Re: Pomoc społeczna
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Alex" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > warunkami mieszkaniowymi;) Straszą mnie sanepidem, i czy tylko się da,

    ops z urzedu nie chodzi po mieszkaniach, ktos musial cos napisac, sasiedzi
    mogli sie poskarzyc, ze np. z twojego domu docieraja jakies dziwne zapachy

    Sandra

  • 3. Data: 2007-10-21 12:36:08
    Od: "Alex" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karen" <d...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mogli sie poskarzyc, ze np. z twojego domu docieraja jakies dziwne zapachy

    Mówiłem że nikomu nie przeszkadzam. Dom jest wolno stojący, a na placu jest
    porządek. A czy oni mogą mnie zmusić abym na nowo malował ściany, czy robił
    nową podłogę?
    Peter

  • 4. Data: 2007-10-21 17:43:20
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > Mówiłem że nikomu nie przeszkadzam. Dom jest wolno stojący, a na placu
    > jest porządek. A czy oni mogą mnie zmusić abym na nowo malował ściany, czy
    > robił nową podłogę?

    a czy kiedykolwiek czytał pan jakie obowiązki należą do właściciela posesji?
    :) kupienie domu to jeszcze nie wszystko / jeszcze trzeba dbać / polecam
    pobuszować sobie trochę w sieci :) a jeśli chodzi o pomoc społeczna
    prawdopodobnie dostali pismo z gminy by sprawdzić warunki w jakich pan żyje

    Sandra

  • 5. Data: 2007-10-23 06:19:38
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Alex porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mówiłem że nikomu nie przeszkadzam.

    Moze dzieci chodza zaniedbane, moze Twoi rodzice znalezli sie w domu
    pomocy spolecznej?
    Ludzie z opieki sami z siebie nie odwiedzaja mieszkancow.

    > Dom jest wolno stojący, a na placu jest
    > porządek. A czy oni mogą mnie zmusić abym na nowo malował ściany, czy robił
    > nową podłogę?

    Co do podlogi to nie wiem, ale co do malowania scian (od zewnatrz to jak
    najbardziej). Tyle ze nie pomoc spoleczna a ktos inny
    --
    badzio