  • 1. Data: 2007-10-21 09:14:59
    Temat: Odnośnie kart do głosowania
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanko:

    czy karty do głosowania muszą mieć pieczątkę komisji wyborczej?

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 2. Data: 2007-10-21 09:18:24
    Temat: Re: Odnośnie kart do głosowania
    Od: Tomke <p...@N...pl>

    fatrix pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam takie pytanko:
    >
    > czy karty do głosowania muszą mieć pieczątkę komisji wyborczej?
    >
    > Pozdrawiam
    > fatrix

    Tak
    bez pieczątki karta nieważna

    Tomek

  • 3. Data: 2007-10-21 10:14:11
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Tomke" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Tak
    > bez pieczątki karta nieważna

    Nie masz serca. Cały piękny plan poszedł mu w p***u.

    --
    andrzej

  • 4. Data: 2007-10-21 11:27:04
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał

    > Nie masz serca. Cały piękny plan poszedł mu w p***u.

    hehe, bez obaw - ja raczej apolityczny jestem, ale poszedłem zagłosować,
    żeby wybrać mniejsze zło.

    Tylko właśnie nie kojarze, żeby na moich kartach były te pieczątki.

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 5. Data: 2007-10-21 11:40:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    fatrix napisał(a):

> [...]
    > żeby wybrać mniejsze zło.
    >
    > Tylko właśnie nie kojarze, żeby na moich kartach były te pieczątki.

    przybuija na tych gdzie beda oddane glosy na sluszna partie :)

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s