  • 1. Data: 2004-07-03 12:41:49
    Temat: Dzień dla matki z dzieckiem
    Od: "mrowki" <a...@g...pl>

    Pracuję w szpitalu na 12 godz. Dzień dla m. z dz. mam wyliczony na 7 godz.
    35 min., resztę godz. muszę oddać.Czy jest to zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2004-07-03 15:52:07
    Temat: Re: Dzień dla matki z dzieckiem
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "mrowki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pracuję w szpitalu na 12 godz. Dzień dla m. z dz. mam wyliczony na 7 godz.
    > 35 min., resztę godz. muszę oddać.Czy jest to zgodne z prawem?

    ale o co chodzi

  • 3. Data: 2004-07-03 17:34:00
    Od: "mrowki" <a...@g...pl>

    chodzi o to że mam dyżur, który trwa 12 godzin.Biorąc dzień wolny, jako
    dzień dla matki z dzieckiem należy mi się tylko 7 godz. 35 min

  • 4. Data: 2004-07-05 09:22:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik mrowki napisał:

    > chodzi o to że mam dyżur, który trwa 12 godzin.Biorąc dzień wolny, jako
    > dzień dla matki z dzieckiem należy mi się tylko 7 godz. 35 min
    > Użytkownik "mrowki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    W dakszym ciągu nie jest to zrozumiałe. No chyba że ten szpital potrafi
    skrócić Ci dobę (podróże w czasie?).
    Doprawy, to że TY wiesz o co Ci chodzi nie znaczy że wiedza inni i można
    operowac publicznie jakimis branżowymi skrótami na granicy fizyki kwantowej.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl