    From: "emes" <z...@n...zawsze.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dzielnicowy i rzekome wykroczenian czesc II
    Date: Wed, 19 Dec 2007 17:08:37 +0100

    Witam ponownie,

    wyjasnila sie sprawa moich rzekomych wykroczen,
    no i stalo sie faktycznie wracalem wtedy z warszawy ale calkiem innym autem
    niz myslalem, i tak jak mowiliscie jakis stary emeryt przyskarzyl mnie, ze
    niby wyprzedzalem go na podwojnej ciaglej.
    Oczywiscie w moim aucie znalazlo sie 2 swiadkow.
    Na policji zaproponowali dobrowolne poddanie sie kaze (Wdl taryfikatora 200
    zl i 5 pkt)
    cóż, gdybym faktycznie popelnil takie wykorczenie z pokora poddalbym sie
    kaze, ale po rozmowie z ludzmi ktorzy zasiadali wtedy w aucie doszlismy kim
    byl ten mily emeryt. Wlekl sie 40 kmh na krajowce lublin-wwa, a w miejscu
    gdzie go wyprzedzilem byla linia przerywana a on jechal srodkiem szosy.
    Po kilku kilometrach zatrzymalismy sie na chwile i facet podjechal do nas i
    z pytaniem czy ja umiem jezdzic, wyjatkowo grzecznie (na prawde!!!) kazalem
    mu sobie dac spokoj.
    Mandatu na komendzie nie przyjalem, sprawa skierowana do sadu grodzkiego.
    Teraz pytanie, Panowie jak sie bronic. Słowo emeryta przeciwko słowu 3
    ludzi.
    Pomóżcie.

    Pozdrawiam serdecznie
    Wesołych Swiat