  • 1. Data: 2009-12-16 21:31:02
    Temat: Działalność gospodarcza - wielkość liter w nazwie
    Od: "MJ" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Rejestrując działalność gospodarczą formularz EDG-1 wypełniłem drukowanymi
    literami (między innymi nazwę): IMIĘ NAZWISKO NAZWA FIRMY.
    Tak samo nazwa została zapisana na zaświadczeniu o wpisie do ewidencji, który
    dostałem. Tak samo drukowanymi literami wypełniałem wszystkie formularze w US i ZUS.

    Czy teraz będę musiał taką samą pisownię stosować w umowach i na fakturach VAT?
    Czy będę mógł zamiast tego pisać Imię Nazwisko Nazwa Firmy? (Czy faktura nie
    będzie wtedy wadliwa?)

  • 2. Data: 2009-12-16 21:32:43
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 16-12-2009 22:31, MJ pisze:
> [...]
    > Czy będę mógł zamiast tego pisać Imię Nazwisko Nazwa Firmy? (Czy faktura nie

    Spokojnie, wielkość liter nie ma znaczenia.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-12-17 09:42:50
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Z WUS dostaniesz zapewne Regon na:

    "IMIĘ NAZWISKO NAZWA FIRMY Imię Nazwisko"

    Żeby nam wszystkim żyło się prościej i piękniej (niepotrzebne skreślić;))
    JaC

    -----

    > Rejestrując działalność gospodarczą formularz EDG-1 wypełniłem drukowanymi
    literami: IMIĘ NAZWISKO NAZWA FIRMY.