1. Data: 2002-02-04 13:38:18
Temat:Działalność gospodarcza i wpis do KRS.
Od:"Sylvia I." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

Prowadzę działaność gospodarczą już od jakiegoś czasu i teraz powinnam
złożyć wniosek o wpis do KRS. Czy ktoś z szanownych grupowiczów już ma to za
sobą ?? Czy ktoś spotkał się z odmową przyjęcia wniosku w swoim Wydz. Gospo.
UG czy innego przedstawiciela władzy ??
Odpowiedzi proszę na priva mailto:s...@h...pl

Zgóry dzięki.
:)

2. Data: 2002-02-04 17:47:31
Temat:Re: Działalność gospodarcza i wpis do KRS.
Od:"Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy osoby prowadzące działalność gospodarczą (firma jednoosobowa) też są
zobowiązane do zgłoszenia działalności do KRS ? Jeśli tak, to w jakim
terminie ?

Z.K.

3. Data: 2002-02-04 20:09:31
Od:"Ewa_W" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
> Czy osoby prowadzące działalność gospodarczą (firma jednoosobowa) też są
> zobowiązane do zgłoszenia działalności do KRS ? Jeśli tak, to w jakim
> terminie ?

Z tego co slyszalam, to nie dotyczy jednoosobowych DG - sama taka prowadze i
nie przyszlo mi do glowy sie rejestrowac - kiedys slyszalam kogo to dotyczy
i zrozumialam, ze mnie nie ....
Ale chetnie uslysze potwierdzenie tego :)

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2002-02-04 21:53:11
Od:"ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy osoby prowadzące działalność gospodarczą (firma jednoosobowa) też są
>zobowiązane do zgłoszenia działalności do KRS ? Jeśli tak, to w jakim
>terminie ?

AFAIR kiedyś plany były mniej więcej takie:
1. Od początku 2002r rozpoczynający DG mieli rejestrować się
już w KRS, zamiast jak dotąd w ewidencji.
2. Już prowadzących DG obowiązek ten miał objąć bodajże w latach
2003-2005.

Na szczęście, podobno z powodu braku środków, wszystko to
zostało przesunięte w czasie - nie pamiętam dokładnie o ile, ale
na razie jest z tym spokój (na coś się przynajmniej przydała
ta cała dziura budżetowa :))
Niedawno pisała o tym Rzepa - można poszukać w archiwum, albo
sięgnąć do źródła (zdaje się "Przepisy wprowadzające do ustawy
o KRS" albo coś w tym rodzaju + nowelizacja ustawy o KRS).

PinQ

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2002-02-05 10:32:44
Od:Graszka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ppinq wrote:

> [...]
> ju? w KRS, zamiast jak dot?d w ewidencji.
> 2. Ju? prowadz?cych DG obowi?zek ten mia? obj?ae bodaj?e w latach
> 2003-2005.
>
> Na szcz??cie, podobno z powodu braku ?rodków, wszystko to
> zosta?o przesuni?te w czasie - nie pami?tam dok?adnie o ile, ale
> na razie jest z tym spokój (na co? si? przynajmniej przyda?a
> ta ca?a dziura bud?etowa :))
> Niedawno pisa?a o tym Rzepa - mo?na poszukaae w archiwum, albo
> si?gn?ae do 1/4 ród?a (zdaje si? "Przepisy wprowadzaj?ce do ustawy
> o KRS" albo co? w tym rodzaju + nowelizacja ustawy o KRS).

Na przelomie roku Pan Prezydent podpisal nowelizacje Ustawy o KRS i tym
samym termin zostal przesuniety o dwa lata - do konca 2003 roku.
------
Graszka